Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به ورود به ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: شعبان ماه اعیاد بزرگ مسلمانان و در واقع ماه باران رحمت پرودگار یعنی همان ماه ولایت و امامت است. 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به قرار گرفتن در آستانه سال جدید اشاره و با درخواست از کسبه برای رعایت حال مردم گفت: رعایت عدل و انصاف و قانع بودن به سود کم از اخلاق اسلامی است، چرا که اگر به دیگران رحم کنیم حدا هم به ما رحم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توصیه به دستگاه‌های نظارتی برای کنترل بازار در روزهای پایانی سال ادامه داد: قیمت‌ها افسارگسیخته است و برای اینکه مردم بتوانند در ایام پایانی سال خرید با قیمت مناسبی داشته باشند می‌طلبد تا دستگاه‌های نظارتی اهتمام بیشتری برای نظارت بر کیفیت، کمیت و قیمت اقلام داشته باشند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر نقش مهم جهاد در تاریخ بشریت از جمله اسلام گفت: دو نوع جهاد اصغر و اکبر وجود دارد که جهاد اکبر مقدمه‌ای برای جهاد اصغر است چراکه رسیدین به مقام عرفان و سعادت و رسیدین به کمال برای هر کسی مبارزه با هوای نفس را می‌طلبد که همان جهاد اکبر محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان بر لزوم توجه به موضوع جهاد تبیینی و روشنگری و خنثی‌سازی توطئه دشمنان تاکید کرد و افزود: جهاد تبیین سرچشمه بیداری و هوشیاری در برابر تلاش‌هایی است که می‌توانند بر روی افکار تاثیر داشته باشد با این حال جوانان مومن انقلابی نقش موثر و راهبردی در دسترسی به اهداف این نوع جهاد و روشنگری در جامعه دارند.  

وی با بیان اینکه شیطنت‌های آمریکا همواره علیه مردم ایران وجود داشته و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: امریکا صدام را هم در جنگ تحمیلی ضد مردم ایران مورد حمایت قرار می‌داد، اما ملت شریف ایران با تمام امکانات خود، در مقابل دشمن ایستادگی کردند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد بنابراین تا زمانی که ملت در صدر باشند و مردم حمایت کننده دولت باشد هیچ عاملی نمی‌تواند کشور را تهدید کند.

آیت‌الله خاتمی به  شرارت‌های آمریکا علیه کشورهای منطقه از جمله سوریه که منجر به کشتار مردم این کشور شد، اشاره کرد و گفت: این کشتارها در کشورهای مانند یمن و افغانستان چندین سال است که ادامه دارد اما سوال اینجاست که چرا در این امور حرفی از حقوق بشری به میان نیامد؟

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان زنجان اعیاد شعبانیه پایان سال امریکا عدل و انصاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد خانی نوذری، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت درباره وضعیت عوارض صادرات سیب زمینی، اعلام کرد: با توجه به لزوم تامین سیب زمینی مورد نیاز بازار، به استناد مفاد بند چهارم تصمیم‌های متخذه جلسه تنظیم بازار کشور در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تفویض اختیار وضع عوارض صادراتی برخی از اقلام کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود صادرات سیب زمینی با کد تعرفه ۰۷۱۰۱۰۰۰ صرفاً با اخذ عوارض معادل ۶۰ درصد ارزش صادراتی آن از پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی از تمام گمرکات اجرایی میسر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود