Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نادری، بازیگر مجموعه طنز "خودخواسته" درباره شوخی با سیاست در سریال های طنز گفت: امیدوارم مدیران کمی دستمان را باز بگذارنند تا ما هم بتوانیم با سیاست شوخی کنیم.

به گزارش ایسنا ، محمد نادری بازیگر سریال "خودخواسته" که در برنامه "سریالیست" حاضر شده بود، درباره واکنش بینندگان به بازی او در این مجموعه در حال پخش گفت: یکسری از افراد اصلا با من تعارف ندارند و همیشه انتقادهای کارهایم را گفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه همان ها گفتند که بازی در این سریال خوب بوده است. من از قسمت 9 و 10 به "خودخواسته" پیوستم. خودم هم این نقش را خیلی دوست داشتم چون بسیار متفاوت بود، امیدوارم مردم هم دوست داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: علیرضا بذرافشان کمدی را خوب می‌شناسد و این اطمینان خاطر را به بازیگر می دهد که خودش را به دست کارگردان بسپارد. در آثار او تعامل بین بازیگر و کارگردان به خوبی اتفاق می افتد.

این بازیگر سپس با بیان اینکه برای اولین بار در سریال "شمعدونی" معرفی شده بود، اظهار کرد: آشنایی نداشتن مردم با بازیگر در سریال "شمعدونی" یک امتیاز بود، این امتیاز برای صدیق مهر هم همینگونه بود. خانم گلستانه نیز بازیگر کاملا حرفه ای است. نقش چنگیز خیلی از من دور بود. هوشنگ "شمعدونی" جایگاه خاصی داشت، شخصیت اردشیر را هم دوست داشتم اما چنگیز را بیش از همه دوست دارم. 

بازیگر سریال های "شمعدونی"، "لیسانسه ها2"، "فوق سری" و "دنگ و فنگ روزگار" بیان کرد: کمدی با شوخی شکل می گیرد. در تلویزیون و سینما برای یکسری از موضوعات هاله تقدس ایجاد می کنند و این اتقاق باعث می شود که نویسنده هم عقب بکشد. از طرفی ما یکسری چیزها هنگام بازی به صورت بداهه به ذهنمان می رسید اما علیرضا می گفت نمی توان شوخی کرد.

نادری در پایان گفت: بسیاری از سریال های موفق کمدی دنیا با سیاست شوخی می کنند اما ما نمی توانیم. امیدوارم مدیران کمی دست ما را باز بگذارند، ما فقط شوخی می‌کنیم. 

به گزارش ایسنا، برنامه "سریالیست" به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی با اجرای پدرام کریمی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که پنجشنبه‌ها ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنامه سریالیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

کد خبر 6097178

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند