Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:05:31 GMT

درخشش کشتی گیران همدانی در انتخابی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۹۰۵۲

درخشش کشتی گیران همدانی در انتخابی تیم ملی

به گزارش ایرنا، در این رقابت‌ها که به میزبانی تهران برگزار شد، کشتی گیران همدانی صاحب یک عنوان قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و یک مقام سومی شدند.

رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی جام تختی در سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار شد و دراین چرخه انتخابی تیم ملی، چهار همدانی مجوز حضور در رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی در سال آینده را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۵۷ کیلوگرم میثم فیروزآبادی از همدان دوم شد و سهمیه جام تختی را تصاحب کرد، ضمن اینکه در وزن ۶۱ کیلوگرم مرتضی فرزین فر دیگر کشتی گیر همدانی توانست با کسب عنوان سومی، سهمیه جام تختی را دریافت کند.

همچنین در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور از همدان دوم شد و به جام تختی رسید و در وزن ۹۷ کیلوگرم دانیال شریعتی نیا از همدان بازگشت طوفانی به میادین کشتی داشت و توانست با عنوان قهرمانی، سهمیه جام تختی را تصاحب کند.

هم اکنون پنج هزار کشتی گیر و مربی در سطح استان همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها تیم ملی ایران کشتی همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران کشتی همدان تیم ملی ایران کشتی همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW

حاجی علی‌یف که در مسابقات گزینشی جهانی دست به کار بزرگی زد و با شکست اصلان دودایف آلبانیایی سهمیه حضور در المپیک را گرفت؛ به عنوان آزادکار ماهِ جهان انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آذربایجان در مسابقات گزینشی قاره‌ای خیال خودش را بابت سهمیه‌های المپیک راحت کرد. آنها که میزبان رقابت‌های گزینشی اروپایی در باکو بودند، چهار سهمیه باقی‌مانده خود را گرفتند که یکی از آنها در وزن 65 کیلوگرم بود؛ جایی که حاجی علی‌یف کشتی‌گیر محبوب و البته مُسن آذربایجانی‌ها توانست با شکست اصلان دودایف در مرحله نیمه‌نهایی، به سهمیه المپیک برسد.

دارنده دو نشان المپیک، در حالی که بعد از کسب نقره المپیک توکیو، دیگر در 65 کیلوگرم کشتی نگرفته و در وزن 70 کیلوگرم مسابقات جهانی هم توفیقی کسب نکرده بود، توانست با عبور از سد کشتی‌گیر آلبانیایی که با شکست گاژی‌مراد رشیدوف روس، عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کرده بود به سهمیه المپیک برسد.

اتحادیه جهانی کشتی به همین دلیل حاجی علی‌یف را به عنوان آزادکار ماه انتخاب کرد.

در رشته فرنگی هم این عنوان از آن نائو کوزاکای ژاپنی شد. کشتی‌گیری که در وزن 77 کیلوگرم قهرمانی آسیا با شکست 4-2 آکژول محمودافِ قهرمان جهان، قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد