Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@13:26:02 GMT

امام جمعه اهواز: مذاکره ذلیلانه نخواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۹۰۶۵

امام جمعه اهواز: مذاکره ذلیلانه نخواهیم کرد

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته در مصلی مهدیه اهواز با مطرود خواندن آمریکا در مذاکرات اظهار داشت: در مذاکره کسانی که باید تعهد بدهند طرف‌های مقابل هستند و کسی که باید تعهدات را راستی آزمایی کند ایران است. 

وی با اشاره به اهمیت توجه به تاکید و فرمایش مقام معظم رهبری در روند مذاکرات بیان کرد:برخی می‌گویند تعهد بدهید که به بمب هسته‌ای دست پیدا نمی‌کنید که در پاسخ آنها باید گفت، این شما هستید که باید در این رابطه تعهد بدهید ضمن اینکه مقام  معظم رهبری و دیگر مراجع ساخت بمب را حرام می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اهواز همچنین به جنگ در اوکراین و حواشی آن اشاره کرد و گفت: هر کجای دنیا کشتار و کشتن انسان‌ها از هر قوم و دینی محکوم ‌است.

وی با گرامیداشت روز کمیته امداد و توجه خیران به این حوزه گفت: خوشبختانه امروز اقدامات خوب کمیته امداد را در جای جای استان شاهد هستیم، از مردم و خیران می‌خواهیم اگر قصد کمک به افراد نیازمند را دارند از طریق کمیته امداد اقدام کنند. 

موسوی‌فرد با اشاره به برنامه ریزی برای مسکن مهر در استان توضیح داد:  باید سهم هر شهرستان در استان از نظر مسکن مهر مشخص شود و این واحدهای مسکونی باید به گونه‌ای ساخته شوند که از کیفیت در سطح خوبی قرار داشته باشند و مثل مسکن مهر قبلی بی کیفیت نباشند. 

وی با اشاره به وضعیت مستاجران در شرایط فعلی بیان کرد: انتظار می‌رود که بانک‌ها وام‌های بدون سود در اختیار این افراد قرار دهند. 

امام جمعه اهواز بر اولویت قرار دادن دستمزد کارگران‌ تاکید کرد و گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و ماه رمضان ضرورت دارد حقوق‌  این کارگران‌پرداخت شود ، کارگران شهرداری سوسنگرد نزدیک به پنج ماه حقوق معوق دارند در برخی شهرهای دیگر استان نیز اینگونه است. 

وی همچنین بر گسترش مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان خوزستان تاکید کرد و گفت:مراکز  فنی و حرفه ای و هنرستان‌ها باید تقویت شوند تا در حوزه اشتغال اتفاق خوبی رقم بخورد. 

موسوی فرد با اشاره به آلودگی هوا و کاهش میزان‌بارندگی به ویژه در سرشاخه‌ رودخانه های خوزستان گفت: برای بارش باران و رفع خشکسالی باید دعای باران بخوانیم.

وی در خاتمه با تبریک حلول ماه شعبان توضیح داد: ماه‌های رجب و شعبان ماه آماده‌سازی و مراقبت‌های ویژه است کسانی که دغدغه ضیافت و مهمانی داشته باشند از قبل خود را آماده می کنند تا در ضیافت بزرگ الهی راه داده شوند. 

خطیب جمعه اهواز ماه شعبان را اردوی تمرین خودسازی دانست و گفت: برای ماه ضیافت الهی که ماه مسابقه است باید تمرین کنیم ، در این ماه کسانی برنده می‌شوند که دلشوره مسابقه دارند. 

امام جمعه اهواز با اشاره به اعمال ماه شعبان توضیح داد: صدقه دادن ، استغفار، روزه گرفتن و صلوات بر محمد و آل محمد در این ماه از برجسته‌ترین اعمال است.

برچسب‌ها اوکراین مذاكرات هسته ای سید عبدالنبی موسوی فرد اهواز پروندهٔ خبری جنگ در اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین مذاكرات هسته ای اوکراین مذاكرات هسته ای اهواز امام جمعه اهواز موسوی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد