Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گمرک گفت: پیش از ظهر امروز، همکاران گمرک از دو مسافر خانم و آقا، چهار کیلو و ۶۰۰ گرم" هروئین پودری" که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام گمرک، سید روح اله لطیفی گفت: مقارن ساعت ۱۱ امروز جمعه، سیزدهم اسفندماه، کارکنان اداره کل گمرک دوغارون در استان خراسان رضوی که در مرز ایران و افغانستان، حین کنترل مسافرین ورودی به کشور، از دو تبعه زن و مرد افغانستانی مقدار چهار کیلو و ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع" هرویین پودری" که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در دیواره و قسمت‌های مختلف چمدان جاساز شده بود، کشف و اقدامات قانونی با هماهنگی مقام قضایی نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی گمرک افزود: کارکنان گمرک به عنوان مرزبانان اقتصادی کشور ضمن تسهیل در امر تجارت و علیرغم امکانات محدود با دقت عمل و اقدامات به هنگام در مقابله با قاچاق کالاو مواد مخدر در صدر گمرکات دنیا قرار دارند به گونه‌ای که بار‌ها در کشفیات مواد مخدر، در جایگاه نخست و در کشفیات کالای قاچاق، در جایگاه دوم قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: صادرات ایران به عراق به بیش از ۸.۲ میلیارد دلار رسید

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی گمرک وزارت اقتصاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی گمرک وزارت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی