Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "علی اکبر جاویدان" از شهادت سرگرد "پوریا نظری" یکی از ماموران جان برکف پلیس کرمانشاه در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار "علی اکبر جاویدان" ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرگرد نظری، در تشریح ماجرا، اظهار داشت: این حادثه دقایق ابتدایی بامداد امروز (جمعه - 13 اسفند) در چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران یگان امداد حین گشتزنی در محل یاد شده متوجه حضور 3 فرد مشکوک می شوند که برای انجام بررسی های لازم حضور این افراد به آن ها که در خودرو بوده اند فرمان ایست می دهند.

سردار جاویدان ادامه داد: با توجه به شرایط بارانی و تاریکی هوا این افراد که مسلح بودند با دیدن گشت انتظامی اقدام به تیراندازی به سوی پلیس کرده که با اقدام متقابل ماموران مواجه می شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در جریان این تیراندازی یک گلوله به شهید نظری برخورد و باعث مجروحیت وی می شود و پس از آن به سرعت به مراکز درمانی انتقال می یابد اما متاسفانه تلاش پزشکان موثر واقع نشده و این همکار جان بر کف به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

سردار جاویدان با بیان اینکه افراد مهاجم پس از درگیری به سرعت از صحنه متواری می شوند، افزود: در تحقیقات ابتدایی انجام شده این فراد از سارقان مسلح بوده اند و کارهای اطلاعاتی برای شناسایی این افراد نیز به سرعت در حال انجام است و قطعا به زودی دستگیر و به سزای عملشان خواهند رسید.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با تبریک و تسلیت شهادت "پوریا نظری" که جزو افسران شجاع، وظیفه شناس و شاخص انتظامی استان بود، اظهار داشت: ماموران جان برکف انتظامی برای تامین نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم شبانه روز پای کار بوده و با نثار خون پاک خود اجازه فعالیت با مخلان نظم و امنیت را نمی دهند.

وی تصریح کرد: امروز ماموران جان برکف پلیس کرمانشاه با اقتدار از امنیت شهر و جامعه دفاع و اجازه نمی دهند مجرمان با هر نیت و انگیزه ای اخلالی در آن ایجاد و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

سردار جاویدان در پایان بر اصلاح قانون به کار گیری سلاح تاکید کرد و گفت: بدون شک این مهم می تواند ماموران پلیس را در امنیت آفرینی بیشتر یاری کرده و دست آن ها را برای مقابله جدی تر با اشرار و مجرمان باز خواهد گذاشت.

مراسم تشیع پیکر شهید سرگرد "پوریا نظری" ساعت ۱۱ صبح فردا (۱۴ اسفند) از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی،  خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 

سرهنگ حسين زارعي فرمانده انتظامي شهرستان رودان گفت : ماموران انتظامي پليس امنيت عمومي شهرستان رودان با همکاري کارکنان اداره  محيط زيست  اين شهرستان حين گشت زني در يکي از محورهاي فرعي و روستايي در منطقه   فارياب" به  دو نفر که با کوله پشتي و سلاح شکاري  در حرکت بودند مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود:  ماموران جهت بررسي متهمان را دستگير  که در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد افراد شکارچي غيرمجاز مي باشند که  در بازرسي ازکوله پشتي و وسايل همراه آنان  يکدستگاه دوربين شکاري چشمي ، يک قبضه اسلحه شکاري  و مقداري گوشت وکله و پاچه قوچ وحشي کشف و ضبط کردند.

اين مسئول انتظامي گفت : متهمان دستگيرشده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي  معرفي شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن