Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز استان گلستان با ورود رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت افتخار میزبانی از دولت را در نگارستان ایران داشت و از ابتدای صبح با حضور رئیس جمهور و نمایندگان تام الاختیار وی در شهرستانهای استان برنامه های متعددی در حال انجام است.

یکی از مهم ترین برنامه های هیئت دولت در این سفر بررسی مشکلات خلیج گرگان و جزیره آشوراده بود که رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا و مسئولان ارشد استان گلستان از این دو مکان مهم استان گلستان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فرمان فوری رئیسی در تنها جزیره ایرانی دریای خزر

اما در حین بازدید از اسکله بندرترکمن، فرزانه صادق مالواجرد، معاون راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصدوم و به مرکز اورژانس منتقل شد.

دقایقی پیش نیز وزیر راه و شهرسازی به همراه تعدادی از مدیران کل ستادی وزارتحانه و استانداری گلستان با حضور در بیمارستان ۵ آذر شهر گرگان از فرزانه صادق عیادت کرده و وضعیت سلامتی وی را از نزدیک جویا شدند.

۲۱۲۳۱

کد خبر 1609170

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم استان گلستان سفرهای استانی دولت سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ۲ خودرو سواری در جاده گالیکش به بجنورد تصادف کردند و نجاتگران گلستان و خراسان شمالی با مشارکت عوامل اورژانس این ۲ استان به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

 قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه ۱۴ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۶ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۲ خودرو سواری پراید و سوزوکی ویتارا در جاده گالیکش به بجنورد، بین پل‌های ۷ و ۸ جنگل گلستان تصادف کردند و براثر آن ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان یک تیم از پایگاه تنگراه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در امدادرسانی به این حادثه تیم های عملیاتی هلال احمر گلستان، پایگاه دشت خراسان شمالی و عوامل اورژانس این دو استان مشارکت داشتند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: نجاتگران گلستان پس از انجام اقدامات اولیه سه نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال دادند، ۲ مصدوم توسط نجاتگران خراسان شمالی و پنج مصدوم هم توسط اورژانس گلستان و خراسان شمالی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان