Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه فروش روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: کاهش میدان دید و پدیده گرد و غبار بیشتر در جاده های اردستان به کاشان، اردستان به نایین و انارک اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: همچنین وزش تند باد و طوفان لحظه ای از شب گذشته تا امروز باعث شکسته شدن ۲۶ اصله درخت فرسوده در مناطق شهری شرقی و مرکزی اصفهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تا کنون حدود ۱۳ تابلو تبلیغاتی و داربست در استان اصفهان سقوط کرده و ۲۶ اصله درخت در مناطق مرکزی و شرق استان اصفهان از جمله اصفهان، فلاورجان، مبارکه سقوط کرده است.

شیشه فروش گفت: وقوع طوفان لحظه ای با سرعت ۱۰۰ تا ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت در مناطق شهری و روستایی اردستان، زواره و مهاباد باعث بروز خساراتی شد.

شیشه فروش اضافه کرد: تخریب ۱۰ دیوار باغ و دامداری، تخریب ۶ سقف شیروانی و نیز سقف شیروانی بازار روز ترخون شهر اردستان و بروز خسارت به سه دستگاه خودرو، بروز خسارت به ۱۳ تیر چراغ برق در مناطق جاده ای اردستان، انارک و نایین شد.

وی بیان کرد: سامانه جوی ناپایدار از روز گذشته در استان استقرار پیدا کرد و بارش برف، باران و کولاک در مناطق غرب و جنوب استان را بدنبال داشت که بیشترین بارش‌ها از فریدونشهر، خوانسار، چادگان، گلپایگان، بویین میاندشت و داران گزارش شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر وزش باد شدید و کولاک در مناطق غربی استان وجود دارد و این سامانه مرکز استان را فرا خواهد گرفت.  

وی افزود: پدیده غالب در منطقه شرق طوفان و وزش باد شدید است که از شب گذشته شروع شد و تا ۸۰ کیلومتر در ساعت هم رسید.

شیشه فروش گفت: گرد و غبار و طوفان لحظه ای تا عصر امروز در محورهای جاده ای شرق از جمله اردستان، نایین و سجزی و جاده فرودگاه اصفهان ادامه دارد که وزش باد در این مناطق موجب فعال شدن کانون‌های گرد و غبار خواهد شد و توصیه های لازم در این زمینه به شهرداری ها و اداره راهداری ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: راهدارخانه ها در مناطق غرب و جنوب استان فعال شده و برف روبی در حال انجام است و همه راه های استان باز است.

شیشه فروش اضافه کرد: میانگین بارش در استان اصفهان  از ابتدای سال زراعی جاری یعنی از اول مهر تاکنون  ۱۱۱.۳۹ میلی‌متر گزارش‌شده که نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.  

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا طوفان مدیریت بحران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا طوفان مدیریت بحران تغییرات آب و هوا طوفان مدیریت بحران اصفهان طوفان لحظه ای شیشه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان گفت: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی، مناطق مرتفع شرقی، شمال شرقی، شرقی و شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تاثیرات سامانه بارشی به تناوب تا اواخر روز شنبه بر روی استان مشاهده می شود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط همراه با تندباد لحظه ای خواهد شد.

وی افزود: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در بعضی مناطق دور از انتظار نیست. روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد، ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

کد خبر 749435

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان+ فیلم
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق