Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد آینده ارلینگ هالند در لالیگا رقم خواهد خورد.

رسانه های اسپانیایی و در رأس آنها AS مدعی شده اند که ارلینگ هالند به دنبال خرید خانه ای به ارزش 6.5 میلیون یورو در ماربیای اسپانیا است و حتی پیش قرارداد این خانه نیز امضا شده است.

طرفداری | طبق این گزارش ها، رئال مادرید طی روزهای آینده در خصوص مهاجم نروژی با دورتموند مذاکره خواهد کرد و گفته می شود که تکلیف آینده او طی ماه جاری مشخص خواهد شد و به همین خاطر مدیران رئال مادرید برای ارزیابی شرایط با باشگاه آلمانی تماس گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی AS پا را فراتر گذاشته و مدعی شده که در جریان جشن مراسم سال نو در یک کلاب شبانه در ماربیا، تعدادی از هواداران رئال مادرید با پیراهن این تیم، با مهاجم دورتموند عکس یادگاری گرفته و از او پرسیده اند که آیا فصل آینده به لالیگا می آید؟ که او هم به این سوال پاسخ مثبت داده است.

طبق گزارش رودریگو فائز، خبرنگار ESPN، هالند قصد دارد در تابستان پیش رو از دورتموند جدا شود و طی هفته های آتی تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

اخبار داغ 

واکنش باشگاه پورتو به درخشش طارمی با زبان فارسی مصطفی آجورلو: استقلال مقصر است که خوب کار می کند و در صدر است واکنش تند آرتم زیوبا به صحبت های بازیکنان اوکراینی: با افتخار یک روس هستم ابراز علاقه کانر مک گرگور به خریدن باشگاه چلسی 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟