Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اختتامیه که در محل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال برگزار شد، نمایشگاهی از تصاویر محصولات برتر نیز به معرض نمایش در آمد تا زمینه آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری نیز فراهم شود.

در این نمایشگاه ۱۷۰ نفر از تولیدکنندگان و علاقه‌مندان در رشته‌های یاده شده از آثار برگزیده بازدید کردند، تعداد ۳۴۳ طرح مختلف به دبیرخانه این مسابقات رسیده است که در زمینه طراحی فرش ۱۱۰ طرح، کفش ۱۳۵ طرح، مبلمان ۵۲ طرح و در بخش طراحی بسته‌بندی زعفران ۴۶ طرح با یکدیگر رقابت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع آثار رسیده در رشته‌های طراحی مبلمان ۱۲ تیم، فرش ۶ تیم، کفش ۱۱ تیم و زعفران ۱۳ تیم از سایر استان‌های کشور با یکدیگر رقابت کردند، نفرات برتر در بخش طراحی کفش آیدا آزاد، نفیسه بزاز و فرزانه حدادی حائز رتبه شدند.

حمیدرضا رحمانی، پرنیا مقیاسیان و ملیکا آخته به عنوان برگزیده در رشته طراحی بسته‌بندی زعفران معرفی شدند، در طراحی فرش زهرا حدائقی، مرضیه گرگانی و پگاه پویانفر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، برگزیدگان این مسابقات در رشته طراحی مبلمان نیز بهاری‌خواه، شهسواری و مندوستی معرفی شدند.

در این مسابقات ملی از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان جنوبی، فارس، سمنان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، کرج، لرستان، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان‌های غربی و شرقی، گلستان، خراسان شمالی، قم، قزوین و خراسان رضوی با ارسال آثار خود به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

گفتنی است این مسابقات به همت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، توسط مرکز نوآوری و کارآفرینی تک و با حمایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی، خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، مرکز نوآوری شهری مشهد و شتاب‌دهنده کسب‌و کار فردوسی برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی محتوای دیجیتال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون

سروان پاسدار جهانشیر تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده خشت و کنارتخته شهرستان کازرون با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات چهارده گانه قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان کازرون به میزبانی منطقه خشت، کنارتخته و کمارج برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ ویژه قرآن کریم، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام، انشاء نماز، اذان، گفتمان مهدوی، مداحی و دعاخوانی در مدارس بخش‌های خشت و کنارتخته برگزار شد.

او افزود: ۴۲۰ نفر از دانش آموز پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم در این دوره از مسابقات با کارشناسی داوران قرآن شهرستان کازرون با حضور و همراهی مسئولان، دبیران و خانواده‌های دانش آموزان به رقابت پرداختند و نفرات برتر در هر رشته جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی شدند.

سروان پاسدار جهانشیر تیموری، تصریح کرد: بهترین راه انس، الفت و آشنا کردن نوجوانان با قرآن کریم در دوران دانش آموزی است که جا دارد در این خصوص همت و تلاش مضاعفی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی