Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌‌های فلسطینی امروز جمعه از زخمی شدن چند شهروند فلسطینی در تیراندازی یک صهیونیست‌ شهرک‌نشین در کرانه باختری خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع فلسطینی از زخمی شدن دو شهروند فلسطینی در شهر الخلیل، واقع در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

خبرگزاری شهاب فلسطین امروز جمعه گزارش داد که یک صهیونیست‌ شهرک‌نشین در خیابان «الشلاله» شهر الخلیل اقدام به تیراندازی به سمت دو شهروند فلسطینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو شهروند فلسطینی به بیمارستان برای مداوا منتقل شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین (رام الله) لحظاتی بعد اعلام کرد که در تیراندازی صهیونیست‌ها در شهر الخلیل چهار فلسطینی با گلوله جنگی زخمی ‌شده‌اند که وضع یکی از آن‌ها به دلیل اصابت گلوله به ناحیه شکم وخیم است. هرچهار نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

امروز همچنین ده ها نفر از فلسطینیان در منطقه «جبل صبیح» نابلس، به اقدامات ضد فلسطینی صهیونیست‌‌ها اعتراض کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به این تجمع، صد تن از آن‌ها را زخمی کردند.

در جنوب بیت لحم، بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در شهرک «تقوع» درگیری رخ داده است. نظامیان صهیونیست‌ در منطقه و محله «الشیخ جراح» نیز به فلسطینیانی که با اهالی این محله ابراز همبستگی کرده بودند، یورش برده‌اند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی این اواخر با شروع جنگ در اوکراین، در سایه سکوت خبری و عدم توجه رسانه‌ها به داخل اراضی اشغالی، اقدامات سرکوب‌گرانه خود را بیشتر کرده‌است.

زخمی شدن 10 نظامی صهیونیست در جنوب فلسطین اشغالیگروه‌های فلسطینی جمعه را روز درگیری با اسرائیل اعلام کردند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین کرانه باختری فلسطین کرانه باختری شهروند فلسطینی زخمی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی