Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان با انتقاد از دخالت برخی نمایندگان مجلس در انتصابات، گفت: این دخالت ها خلاف قانون است.

حجت الاسلام سیدعلی طاهری دقایقی پیش در دیدار مردمی رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم استان گلستان با انتقاد از دخالتهای برخی نمایندگان در انتصابات، اظهار کرد: متاسفانه گاهی مسئول دفتر نمایندگان نیز در این امور دخالت می کنند، بخشی از این مسئله تقصیر وزاری دولت است که اجازه این دخالت ها می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کمبود تامین منابع آب در گرگان اشاره کرد و گفت: این مسئله باعث شده که در سال گذشته بیش از 6 ساعت مردم گرگان با کمبود آب رو به رو شوند.

طاهری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مهمترین مجموعه آموزشی نقش مهمی در استان دارد و این دانشگاه بدون دریافت بودجه و صرفا با شهریه به حیات خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: نزدیک به 10 درصد از دانشجویان این دانشگاه از دانشجویان فرزندان شاهد هستند که حق شهریه را باید دولت بپردازد و دولت در این بخش یک هزار و 400 میلیارد تومان به دانشگاه آزاد اسلامی استان بدهکار است و سال گذشته این عدد دوهزار میلیارد تومان بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه برخی مدیران ارشاد شما هیچ همراهی با اهداف انقلابی شما ندارند و اگر می خواهند اتفاقی بیفتد باید این مسئله را تبیین کنید تا مدیران انقلابی بیشتری در مجموعه شما حضور داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند