Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:11:10 GMT

ماه شعبان دارای برکات زیادی است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۰۳۴۱

ماه شعبان دارای برکات زیادی است

حجت الاسلام مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان گفت: ماه شعبان دارای ویژگیهای خاص است به طوری که در این ماه تولد امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ولادت حضرت زین العابدین (ع)، ولادت حضرت علی اکبر (ع) و ولادت باسعادت امام زمان مهدی موعود(عج) را داریم.

او  به چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری و روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: خدا با کسانی است که اهل تقوی و کار خیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته امام جمعه زاهدان  به هر گونه‌ای که می‌توانیم باید به جامعه کمک کنیم تا نیاز نیازمندان برطرف شود و این احسان و نیکوکاری است.

او گفت: خداوند تبارک و تعالی انجام هر کار خیر و هر کمک به بندگان خدا را به عنوان قرض به خودش می‌داند و این قرض را با سودش به نیکوکاران برمی‌گرداند.

 محامی به هفته منابع طبیعی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که بر آن تاکید شده رسیدگی به درختان و جلوگیری از قطع درختان بوده که این یک وظیفه همگانی است.

او به سالروز میلاد قمر بنی هاشم(ع) که به عنوان روز جانباز مشخص شده است اشاره کرد و  گفت:باید قدردان جانبازان عزیز و خانواده‌های آنان باشیم.



باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) مراسم عزاداری در میدان شهرری برگزار می شود.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع)عصر امروز و از ساعت ۱۶ با حضور مداحان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • حب به اهل بیت(ع) موجب تقریب مذاهب است
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • حب به اهل بیت موجب تقریب است
  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند