Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک معتقد است رشفورد هر چیزی که یک مهاجم مدرن باید داشته باشد را دارد.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی با منچسترسیتی در لیگ برتر حاضر شد و در مورد این دیدار، سرمربی بعدی منچستریونایتد، رشفورد و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رالف رانگنیک در مورد آینده خود و این که آیا به حضور دائمی در منچستریونایتد فکر می کند، گفت:

در این مورد فکر نکرده ام زیرا تمرکزم روی بازی یکشنبه و سپس تقابل با تاتنهام و پس از آن اتلتیکو مادرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان فکر کردن به این مسائل را ندارم. هیچ نظری ندارم. من تا پایان فصل اینجام و مهم است که بازیکنان پیشرفت کنند و بهتر شوند. با رئیس بخش استعدادیابی یک یا دو جلسه داشته ایم. زیاد در مورد سرمربی جدید صحبت نکرده ایم.

تقابل با منچسترسیتی و پپ؟

می دانیم که اگر نگوییم بهترین، مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می کنیم. از زمان حضور پپ در منچسترسیتی، آن ها عالی پیشرفت کرده اند. همین مسئله در بایرن مونیخ و بارسلونا نیز رخ داد. پپ یکی از بهترین هاست. ما می دانیم که همه چیز در مورد کارهای تاکتیکی زیاد و جنگیدن با و بدون توپ است. در 10 یا 11 بازی اخیر موقعیت های زیادی خلق کرده ایم. مقابل لیدز 4 گل زدیم و مقابل واتفورد نیز باید یک، دو یا سه گل می زدیم. اما اگر موقعیتی خلق نکرده بودیم، بیشتر نگران می شدم. همچنین در زمانی که تیم مقابل مالکیت توپ را دارد، ما خیلی فشرده و هماهنگ هستیم.

بازگشت کاوانی؟

او خوب به نظر می رسد و در تمرینات حضور داشته است. او می تواند بخشی از تیم ما در روز یکشنبه باشد. باید ببینیم فردا یا حتی یکشنبه چه اتفاقی رخ می دهد. اگر همه چیز همین طور بماند، او می تواند همراه ما باشد.

 منچسترسیتی ساختار مناسبی دارد اما آیا منچستریونایتد آن چه را که برای رقابت لازم است در اختیار دارد؟

صادقانه بگویم در مورد آن فکر نکرده ام. من ساختار منچسترسیتی را نمی دانم. من در مورد مردم اینجا اطلاع دارم. تمرکزم روی گرفتن بهترین بازی از تیم تا پایان فصل است. در پنج یا شش سال اخیر، آن ها تفکرات و هویت بسیار خوب و مشخصی داشته اند. پپ تفکرات مشخصی دارد که چگونه می خواهد بازی کند. این تفکر در ابتدای تمام اتفاقات باشگاه قرار دارد، منابع، بازیکنانی که می خرند یا بازیکنانی که می فروشند. این راز موفقیت و راهنمای آن ها برای تمام کارهایی که انجام می دهند است. تمام باشگاه های برتر اروپا این وجه مشترک را دارند و این چیزی است که باید در دو سال آینده در منچستریونایتد بهبود و توسعه یابد.

آیا سرمربی بعدی می تواند هویت مشخصی به منچستریونایتد بدهد؟

نمی دانم. مشخصاً این به سرمربی فصل بعد باشگاه بستگی دارد. هر سرمربی ای تفکرات فوتبالی خودش را دارد اما برای من، همه چیز ادامه کار در بالاترین سطح است. برای من، یورگن کلوپ و پپ گواردیولا دو تن از بهترین سرمربیان اروپا هستند. آن ها تفکرات و دید مشخصی دارند.

پیشرفت رشفورد؟

چندین اتفاق در هفته ها و ماه های گذشته افتاده که کسی قادر به پیش بینی آن ها نبوده است. مارکوس هر چیزی که یک مهاجم مدرن باید داشته باشد را دارد و من تمام انرژی ام را برای کمک به او در طی کردن مسیری که بقیه در چند ماه اخیر طی کرده اند، صرف خواهم کرد.

منچستریونایتد چگونه می تواند بدون تصمیم در مورد سرمربی بعدی، بازیکنان مناسبی را در نظر بگیرد؟

دوباره می گویم که در این مورد صحبتی نکرده ام. من فرد اشتباهی برای پاسخ به این سوالات هستم. من اینجام تا روی تیم تمرکز کنم. ما می توانیم در مورد آن صحبت کنیم اما هنوز زمان یا فرصتش را نداشته ایم. تا پایان فصل اینجام و مهم است که بازیکنان و تیم پیشرفت کنند. من همیشه اینجام و نظرم را خواهم گفت اما هنوز این اتفاق نیوفتاده است. اما این ممکن است در هفته ها یا ماه های آینده تغییر کند.

منچستریونایتد چگونه می تواند منچسترسیتی را متوقف کند؟

در نهایت همه چیز به کنترل بازی و عدم اجازه دادن به آن ها برای بازی بدون فشار مربوط است چون این همان چیزی است که آن ها می خواهند تا در فضاها با تعداد بازیکن بالا حضور داشته باشند. دروازه بان آن ها تقریباً به عنوان مدافع بازی می کند و فولبک های آن ها حکم هافبک شماره 6 را دارند. برای ما، مسئله این است که بتوانیم توپ را از آن ها بگیریم و بهترین انتقال توپ ها را داشته باشیم. در روز یکشنبه همه چیز به ما بستگی دارد که نشان دهیم از پس این کار بر می آییم یا خیر.

اخبار داغ 

واکنش باشگاه پورتو به درخشش طارمی با زبان فارسی مصطفی آجورلو: استقلال مقصر است که خوب کار می کند و در صدر است واکنش تند آرتم زیوبا به صحبت های بازیکنان اوکراینی: با افتخار یک روس هستم ابراز علاقه کانر مک گرگور به خریدن باشگاه چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رالف رانگنیک نکرده ام همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

ساموئل لاکهرست در واکنش به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری نوشته بود: اریک تن هاخ همین الان باید برود. 

طرفداری | سرمربی منچستریونایتد از این که نحوه صعود این تیم به فینال جام حذفی توسط برخی رسانه‌ها به عنوان «شرم‌آور» یاد شده، آزرده‌خاطر است. 

به گزارش تلگراف؛ در نشست خبری پس از بازی با شفیلدیونایتد، اریک تن هاخ از پاسخ به بعضی از خبرنگاران منتقد خودداری کرد. مرد هلندی واکنش‌ها به از دست دادن برتری 3-0 مقابل کاونتری را «تحقیرآمیز» توصیف کرده بود. تن هاخ احساس می‌کند برخی از نظرات و گزارش‌ها در مورد آینده او به عنوان سرمربی یونایتد از خط قرمز گذشته و به او بی احترامی شده است. در نشست‌های پس از بازی، خبرنگاران با علامت به مدیر رسانه‌ای سوال خودشان را مطرح می‌کنند. تن هاخ از پرسش تعدادی از خبرنگاران که دستاوردهای او را زیر سوال برده بودند جلوگیری کرد. در ماه دسامبر نیز با تصمیم او خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، اسکای، میرر و ای‌اس‌پی‌ان از نشست خبری منچستریونایتد کنار گذاشته شده بودند. 

اریک تن هاخ که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تضمینی برای ادامه همکاری دریافت نکرده است. سر جیم رتکلیف و تیم مدیریتی او در حال ارزیابی وضعیت سرمربی هلندی هستند. منچستریونایتد شب گذشته با وجود دو بار عقب افتادن مقابل شفیلدیونایتد، با گل‌های برونو فرناندز و راسموس هویلوند به مسیر پیروزی بازگشت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود