Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون بیش از ۱۴۳ میلیون دز واکسن در کشور تزریق شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، بهرام عین‌اللهی عصر امروز در شورای اداری شهرستان‌های رامیان و آزادشهر استان گلستان اظهار داشت: نزدیک به 143 میلیون دز واکسن کرونا در کشورمان تزریق شد و تاکنون معادل 91 درصد از جمعیت هدف دز نخست و 85 درصد دز دوم و 35 درصد دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این در حالی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته میزان تزریق واکسن به 60 درصد هم نرسید.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: ما باید به هویت خود اعتماد کنیم و خود را به خودکفایی برسانیم. تقویت شبکه‌های بهداشتی و تقویت بهورزها امری ضروری است.

تمجید سازمان بهداشت جهانی از مقابله ایران با کرونا/وعده تسریع در ثبت واکسن‌های ایرانیدریافت بلیت برای سفرهای نوروزی منوط به ارائه کارت واکسن و یا تست منفی پی سی آر استکاهش اثربخشی واکسن "فایزر-بیون‌تک" در کودکان 5 تا 17 ساله

وی گفت: کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی یکی از راهکارها و مسائل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد، استان گلستان از استعداد کشت گیاهان دارویی برخوردار است که باید زمینه گسترش کشت گیاهان دارویی در این استان فراهم شود.

عین‌اللهی تصریح کرد: در راستای رشد جمعیت باید برای زنان باردار همه هزینه‌ها رایگان شود و همچنین کسانی که باردار شدند اما بیمه نیستند باید به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری
  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد