Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران موضوع خانه و ویلا‌های سازمانی در اختیار مدیران ارشد دولت گذشته، از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در دستور کار معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری قرار گرفته است.



یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است.


عزیزالله فضلی معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به احمد وحیدی وزیر کشور، ضمن درخواست برای پیگیری تخلیه ملک مذکور، به برخی جزئیات این واگذاری اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از این نامه آمده که رحمانی فضلی نه تنها هیچ‌گونه اجاره‌ای برای سکونت در ملک مذکور پرداخت نکرده، بلکه هزینه‌های سنگین نگهداری این ملک نیز از بیت‌المال پرداخت شده است.

در این نامه تأکید شده ضمن بررسی چگونگی واگذاری این ملک به وزیر کشور سابق، اقدامات قانونی برای رفع تصرف از ملک مذکور که مصداق تبعیض ناروا است، انجام شود.


بررسی املاک در اختیار برخی مسئولان سابق و اسبق، اقدامی مهم در زمینه از بین بردن رانت‌های ایجاد شده است که با جدیت در دولت سیزدهم پیگیری می‌شود.



واکنش روح الله جمعه‌ای به نامه مربوط خانه رحمانی فضلی


به گزارش صدای ایران بلافاصله پس از انتشار این نامه در رسانه ها روح الله جمعه ای نوشت: به کجا چنین شتابان! ماجرای محل سکونت ⁧ رحمانی ⁩فضلی در مدت ⁧ وزارت ⁩کشور کاملا قانونی و به لحاظ الزامات امنیتی و حفاظتی بوده همچنانکه وزرای سابق کشور هم از منزل سازمانی استفاده می‌کردند. شبهه افکنی درباره یک اقدام قانونی و معمول در شرایط فعلی به چه معناست؟ ‏استفاده ازمنازل سازمانی برای مقامات، وزرا و مدیران که فاقد منزل مسکونی مناسب هستندرویه‌ای معمول بوده و است، اما نوشتن این نامه با وجود تخلیه منزل سازمانی درموعد مقرر توسط وزیر سابق وانتشار نامه، بدون آنکه ذینفع از وجود نامه مطلع باشد ضمن گلایمندی، رویه حضیض بگم بگم‌های توخالیست.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نیاوران رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، قطعی آب یکی از معضلاتی است که اغلب در فصل تابستان برخی از مناطق کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما هنوز هوا خیلی گرم نشده آب در شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک جیره بندی شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام. من یکی از ساکنین شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک هستم. با اینکه هنوز هوا خیلی گرم نشده و کولر آبی‌ها روشن نیستن ،  آب جیره بندی شده است  و روزی ۱۷ ساعت قطعی آب داریم. واقعا برای کوچکترین کاری  با بچه کوچیک و مهمان با مشکل مواجه شدیم.
هر سال فصل آبیاری زمین‌های کشاورزی که می‌شود قطعی آب داریم و اوایل پاییز قبل از شروع بارش باران، درست زمانی که آبیاری درختان و باغ‌ها تموم میشن مشکل قطعی آب منازل تمام می‌شود.
پرندک منطقه خشک و کم آبی است ولی در این چند سال اخیر مسیر رسیدن آب به منازل ویلاسازی شده و درخت کاری رونق زیادی گرفته. ما انتظار داریم مسئولان به جای فروش آب به کشاورزان به فکر رفاه حال حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت منازل سازمانی باشند.
خواهشمندیم با این موضوع رسیدگی کنید. واقعا بی آبی کلافه کننده است .

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳