Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامند جوانبخت گفت: در این جشنواره گروه تئاتر مهاباد با نمایش "سگ‌ها مادرت را می‌خورند" صاحب پنج عنوان برتر جشنواره استانی "رامان" سردشت شد.

وی گفت: در این جشنواره مقام نخست بازیگری، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به هنرمند "شبنم راموز" از مهاباد اختصاص یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: همچنین دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به خاطر کسب مقام اول کارگردانی به "شبنم راموز" از مهاباد برای هنرنمایی در تئاتر "سگ‌ها مادرت را می‌خورند" اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت گفت: جایزه نقدی به همراه معرفی به عنوان اثر برگزیده به دبیر خانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر آذربایجان‌غربی نیز به "شبنم راموز" اهدا شد.

وی گفت: همچنین لوح تقدیر و جایز نقدی به خاطر کسب رتبه اول طراحی نور به "سامان ارمی" و لوح تقدیر و جایزه نقدی به خاطر کسب رتبه دوم طراحی صحنه به "مهران فقری" هر ۲ از مهاباد اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی رتبه برتر جایزه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • شستن دست با تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است