Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@14:12:03 GMT

کشف ۴۶۰ هزار انواع مواد محترقه در همدان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۰۶۵۳

کشف ۴۶۰ هزار انواع مواد محترقه در همدان

حسین بشری گفت: با تلاش نیرو‌های انتظامی تا روز گذشته بیش از ۴۶۰ هزار انواع مواد محترقه در استان همدان کشف و ۱۶ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده اند و افراد با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

با توجه به آسیب‌هایی که هر ساله از مواد محترقه و منفجره به شهروندان وارد می‌شود برخورد و مقابله با خرید و فروش و نگهداری این گونه مواد به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان گفت: تاکنون ۱۰۴ کیلو مواد پیش‌ساز نیز کشف و ضبط شده است و انتظار داریم در روز‌های منتهی به پایان سال همه دستگاه‌های فرهنگی و اصحاب سانه؛ آسیب‌های استفاده از مواد محترقه و منفجره را برای مردم تشریح کنند.

او از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با خرید و فروش مواد محترقه و منفجره را را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف مواد محترقه مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص، تامین امنیت انتخابات را برعهده گرفتند.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در پیش است از لحاظ بحث تأمین امنیت همه اقدامات در دست انجام است، هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد و کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

وی افزود: از مردم شریف و مقاوم کرمانشاه درخواست می‌کنم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی زمینه انتخاب نمایندگانی با پشتوانه قوی رأی مردمی را فراهم کنند، چراکه مشارکت قوی سبب خواهد شد که ما استان قوی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب مردم با برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه، در طول چهار سال نمایندگی خود پاسخ اعتماد مردم به آن‌ها را بدهند.

حاجیان تصریح کرد: امیدوارم با تلاش نمایندگان منتخب در دوره جدید مجلس شورای اسلامی، استان کرمانشاه وضعیت بهتری از لحاظ اقتصادی و اجتماعی به ویژه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی پیدا کند که یک معضل جدی در استان کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: نمایندگان منتخب برنامه‌ای برای رفع مشکلات استان داشته باشند و استان را با توجه با پتانسیل‌های موجود در استان در حوزه اقتصادی پیش ببرند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: فعالیت حوزه گردشگری و استفاده بهینه از منابع طبیعی و معدنی استان می‌تواند زمینه ارتقای وضعیت استان و هم استانی‌ها را فراهم کند و انتظار می‌رود نمایندگان منتخب در این حوزه با برنامه اقدام کنند.

سردار حاجیان افزود: انتخاب نمایندگان با رأی حداکثری مردم می‌تواند در پیشرفت استان مؤثر باشد و به همین دلیل از همه هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنم روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت پای صندوق رأی حضور پیدا کنند.

کد خبر 751214

دیگر خبرها

  • نقش تغذیه مناسب را در کنترل آسم جدی بگیرید
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه