Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهداب یزد در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی فولاد سیرجان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سیزدهم اسفندماه در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ والیبال ایران؛ پس از مصاف دو تیم سپاهان و پیکان در دیدار نخست که با پیروزی سه بر صفر پیکان همراه شد؛ تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان مدعی کسب عنوان قهرمانی از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن فدراسیون والیبال مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار جذاب و حساس، ست نخست نزدیک پیش رفت اما شهداب یزد سوار بر بازی شد و با یک نمایش بهتر خصوصاً در دفاع‌های روی‌تور و پیشی‌گرفتن از حریف مدعی‌اش با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ فولاد را شکست داد.

در ست دوم، بازی متعادل پیش و رفت، فولاد سیرجان برای جبران نتیجه آمده بود اما این شهداب بود که پس از تساوی روی عدد هشت، دوباره فاصله گرفت و این نتیجه به ۱۲ بر ۹ رسید؛ اما فولاد باز هم به بازی بازگشت و یک امتیاز پیش افتاد، در نهایت این شهداب بود که اجازه عرض‌اندام به فولاد را نداد و با عملکرد بسیار بهتر ۲۵ بر ۲۱ ست دوم را نیز از آن خودش کرد.

ست سوم نیز با عملکرد یک سر و گردن بهتر شهدابی‌ها دنبال شد، روحیه بالای آنان باعث شد تا مدعی کسب عنوان قهرمانی بازی اول دور نیمه‌نهایی را با شکست روبه‌رو شود؛ این ست متعادل پیش رفت اما شهداب خودش را جدا کرد و توانستند ۲۵ بر ۲۲ فاتح بازی شود.

بازی دوم این دو تیم یکشنبه برگزار می‌شود و برنده آن بازی اگر شهداب یزد پیروز شود به فینال می‌رسد و در صورت پیروزی فولاد کار به بازی سوم کشیده خواهد شد.

برنده این سه دیدار در فینال با برنده پیکان و سپاهان بازی خواهد کرد.

کد خبر 559398

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال شهداب یزد تیم والیبال فولاد سیرجان والیبال ایران تیم شهداب یزد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فولاد سیرجان شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، اظهار کرد: مس رفسنجان سبک خود را نسبت به نیم فصل اول تغییر داده و بازی متفاوتی انجام می دهد، به همین دلیل فردا انتظار بازی خوبی برای هر دو تیم دارم و برای ما خیلی مهم است.

وی بابیان اینکه در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد، افزود: هر دو تیم بازی گذشته را در جام حذفی انجام دادند و بردند؛ مطمئنم با توجه یه اینکه هواداران هر دو تیم به ورزشگاه می آیند، بازی خوبی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: فردا هر دو تیم می‌خواهند برنده بازی باشند و انتظار بازی خوبی دارند؛ امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بازی های اخیر، با بیان اینکه در بازی های احیر شایسته باخت نبودیم، بیان کرد: نسبت به نیم فصل اول خیلی بازیکن مصدوم داشتیم مخصوصاً در خط دفاعی و هافبک و همیشه مجبور بودیم تغییرات بدهیم و با توجه به تمام این موضوعات اجرای بدی نداشتیم.

اوزونیدیس با اشاره به اینکه به بازیکنان جوان بها داده‌ایم، ادامه داد: برای بازی فردا هم مصدوم داریم و وقتی مصدومیت پیش می آید، بازیکنان جوان شانس پیدا می‌کنند که خودشان را نشان دهند و آنجه در این شرایط فارغ از جایگاه در جدول مهم است، این است که چیزی به دست آوریم و بازیکنانی برای فصل آینده بسازیم.

وی علت عمده مصومیت ها را به دلیل شرایط زمین دانست و گفت: تیم برای سل آینده حتماً باید به سیرحان برود؛ شرایط زمین تهران خوب نیست، وتغییر شرایط زمین سفت روی زمین نرم باعث مصدومیت شده است. از باشگاه خواستم تیم سال آینده به سیرجان برود.

کد خبر 749440

دیگر خبرها

  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر