Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:01:10 GMT

رفع محرومیت و توسعه متوازن هدف دولت جهادی است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۰۷۵۵

رفع محرومیت و توسعه متوازن هدف دولت جهادی است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا علیخانی شامگاه جمعه در مراسم افتتاحیه دو پروژه عمرانی شهری در نکا با اشاره به بسترهای تفریحی برای مردم به ایجاد زمینه‌های فرهنگ بومی منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به افتتاح دو پروژه پارک ملت و سد لاستیکی نکا اظهار داشت: بحث فضای سبز و پارک‌ها با توجه به تغییرات به وجود آمده در سبک زندگی‌ها پایین است که توجه به این مورد می‌تواند فضای شهر را با تغییر اصولی و اساسی روبرو سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری با فراهم کردن فضای سبز می‌تواند جنبه گردشگری، ورزشی و تفریحی را برای سطوح جامعه بویژه سالمندان فراهم کند.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران با تاکید بر ایجاد بسترهای رفاه و آرامش برای مردم تصریح کرد: شهرداران بایستی برای ایجاد بسترهای تفریحی، آسایش و رفاه مردم، زمینه‌های فرهنگ بومی مردم منطقه و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی تلاش کنند.

به گفته علیخانی پروژه سد لاستیکی نقش مدیریت بحرانی از لحاظ زیست بومی و پایداری را دارا است که می‌تواند در توسعه پایدار فضای سبز تأثیرگذار باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به چهار هدف و شعار مهم دولت انقلابی و جهادی متذکر شد: رفع محرومیت و محرومیت زدایی، توسعه متوازن و پایدار، رعایت عدالت و مساوات برای مردم و همچنین حل مشکلات مردم و توسعه پایدار از جمله چهار هدف دولت انقلابی و جهادی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 5438611

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا علیخانی استانداری مازندران مدیریت شهری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گردشگری اردبیل شیوع کرونا مشهد خراسان رضوی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است