Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: خوشحالم که بازیکنان در شرایط سخت می‌توانند برنامه‌های کادر فنی را اجرا کنند و حاصل زحمات و طرز فکر خود را ببینند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی طلوع‌کیان، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در مورد پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل فولاد سیرجان در دیدار نخست پلی‌آف مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: یک هفته تمرکز و آنالیز را پشت سر گذاشتیم و بسیار فنی بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که بازیکنان در شرایط سخت می‌توانند برنامه‌های کادر فنی را اجرا کنند و حاصل زحمات و طرز فکر خود را ببینند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ادامه داد: ما با تمرکز کامل در این دیدار به میدان رفتیم و تاکید می‌کنم که هنوز اتفاقی نیفتاده است. ما برای فینالیست شدن به پیروزی در دو بازی نیاز داریم. باید پله پله پیش برویم.

طلوع‌کیان گفت: تلاش می‌کنیم در بازی بعدی هم تاکتیک‌های خود را اجرا کنیم و من خیلی خوشحالم که بازیکنان به مقام سومی و مدال برنز راضی نیستند. بازیکنان باید حق خود را با عملکرد خوبشان در زمین بگیرند.

وی تصریح کرد: والیبال ما به تاکتیک نیاز دارد چون برخی سیستم های والیبال مثل سیستم قدرتی روسیه در والیبال ما جواب نمی‌دهد و قابل اجرا نیست. خوشحالم که مقتدرانه پیروز شدیم امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

مهدی مهدوی، کاپیتان تیم شهداب نیز گفت: با برنامه وارد زمین شدیم و اهداف کادر فنی و آنچه تمرین کرده بودین را اجرا کردیم. سیرجان، تیم قابل احترامی است و قطعا زحمت کشیده و تا جمع 4 تیم نهایی بالا آمده است ولی ما باتجربه‌تر بودیم.

پاسور تیم شهداب ادامه داد: هنوز چیزی مشخص نشده و ما قسمتی از راه فینال را آمده‌ایم. تمرکز ما روی بازی بعدی است و به فینال فکر نمی‌کنیم.

لیگ برتر والیبال| گام محکم یزدی‌ها در مسیر فینال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم

انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید، خبری خوشحال‌کننده برای رییس لالیگا است.

طرفداری | خاویر تباس از انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید بسیار استقبال می‌کند.

با نزدیک شدن به پایان فصل 24-2023، رئال مادرید در آستانه جذب کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن قرار دارد. اگرچه هنوز هیچ یک از طرفین این انتقال را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند، اما طبق گزارش تمام خبرگزاری‌های معتبر، ام باپه قصد تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی را ندارد و به دنبال آغاز دوران جدیدی در سانتیاگو برنابئو است.

خاویر تباس، رییس لالیگا در مورد احتمال حضور کیلیان ام باپه در لیگ اسپانیا در فصل آینده صحبت کرد. تباس ضمن استقبال از پیوستن ام باپه به رئال، خاطرنشان کرد که او در حال حاضر بهترین بازیکن جهان نیست. تباس در مصاحبه با Expansion گفت:

به عنوان یک هوادار رئال مادرید، انتقال کیلیان ام باپه خبر بسیار خوش‌حال‌کننده‌ای است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. با این‌حال دیگر نمی‌توانم به او بگویم بهترین بازیکن دنیا، زیرا از نظر من بلینگام و وینیسیوس بهترین هستند. اما بدون شک ام باپه یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. یکی از بهترین بازیکنان دنیا به لالیگا و رئال مادرید می‌آید و ما باید بسیار خوش‌حال باشیم. به نظر من رئال مادرید با وجود اضطراب و بی‌صبری رسانه‌ها، می‌داند چگونه این انتقال را مدیریت کند. آن‌ها در زمانب مناسب این کار را انجام دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم