Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:48:38 GMT

شهرستان‌های قرمز کرمانشاه افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۰۸۴۶

شهرستان‌های قرمز کرمانشاه افزایش یافت

«مهدی محمدی» جمعه شب به ایرنا افزود: شهرستان های قرمز استان شامل کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، کنگاور، هرسین، روانسر، پاوه، قصرشیرین و گیلانغرب است و براساس این رنگ‌بندی، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، صحنه، سرپل‌ذهاب، جوانرود، سنقروکلیایی و دالاهو نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: براساس رنگ‌بندی ششم اسفند شهرستان های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، کنگاور، هرسین، سرپل‌ذهاب، پاوه و صحنه در وضعیت قرمز، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر، سنقروکلیایی، قصرشیرین و گیلانغرب نیز در وضعیت نارنجی قرار داشته و تنها شهرستان دالاهو در وضعیت زرد قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته هفت نفر دیگر براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به سه هزار و ۴۷ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه آمار بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۳۳۷ نفر است، اعلام کرد: از این تعداد ۱۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲۲ نفر آنها وخیم است.

۹۵ درصد افراد ۱۲ تا ۱۸ سال کرمانشاه واکسن کرونا دریافت کردند

محمدی در ادامه با اعلام اینکه ۹۵ درصد افراد ۱۲ تا ۱۸ سال در استان کرمانشاه در برابر بیماری کرونا واکسینه شده‌اند، گفت: این آمار نشان‌دهنده همکاری و مساعدت خوب آموزش و پرورش در انجام واکسیناسیون است.

وی اظهار داشت: درصد واکسیناسیون دُز اول افراد واجد شرایط به عدد ۹۱ رسیده است و حدود ۸۱ درصد نیز دُز دوم را دریافت کردند ضمن اینکه ۳۶.۵ درصد از هم‌استانی ها نیز دُز سوم واکسن کرونا را تاکنون دریافت کرده‌اند.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون ۴۰ مرکز واکسیناسیون تجمیعی کرونا در در استان فعال است که مردم می توانند در ۲ نوبت صبح و بعد ازظهر برای تزریق واکسن به این مراکز مراجعه کنند.
استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و دو هزار و ۵۹۵ روستا است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 واکسن کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 واکسن ویروس کرونا کووید 19 واکسن کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و گفت: نرخ‌های جدید از امروز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا دوستی امروز_ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش هر ساله کرایه تاکسی و اتوبوس اظهار کرد: امسال این افزایش در برخی مسیرها بیشتر و در بعضی مسیرها کمتر اعمال شده است.

وی افزود: براساس نرخ‌های جدید اعلامی، کمترین کرایه تاکسی در کرمانشاه شش هزار تومان و بیشترین آن ۱۲ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس هم برای مسیر کریدور شمال به جنوب (تاقبستان-فردوسی) پنج هزار تومان، برای مسیر شهرک‌های پردیس، کرناچی، ظفر، دانش، نصر و نوکان چهار هزار تومان و برای سایر مسیرها سه هزار تومان است.

دوستی اضافه کرد: این نرخ‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی تاکید کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه، نرخ‌های مصوب در مسیرهای مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها و در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

کد خبر 749409

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان