Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@04:37:51 GMT

آتش‌سوزی ۶ هکتاری در جنگل‌های گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۰۹۰۷

آتش‌سوزی ۶ هکتاری در جنگل‌های گیلان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد قربانی لرد با اشاره به آغاز وزش باد گرم شدید در سطح استان گیلان از شامگاه گذشته، اظهار کرد: وزش باد گرم و افزایش دما موجب وقوع حریق در سطح شش شهرستان شد.

وی با بیان اینکه در مجموع هشت فقره آتش سوزی در عرصه های جنگلی استان داشتیم، افزود: در حال حاضر کلیه حریق ها مهار شده است، اما وزش باد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان، تالش، املش، رودبار و بندرانزلی را درگیر حریق جنگل دانست و اضافه کرد: در مجموع حدود شش هکتار درگیری سطحی داشتیم.

قربانی لرد، با اشاره به وقوع حریق سه هکتاری در شهرستان آستانه اشرفیه، گفت: شهرستان تالش و شهرستان رودبار هر کدام دو فقره حریق داشتند.

وی با بیان اینکه تلاش برای اطفای کامل دو فقره آتش در شهرستان رودبار ادامه دارد، خاطرنشان کرد: وزش باد کماکان با شدت کم ادامه دارد و لذا نیروهای یگان حفاظت و امدادی و آتش نشان و بسیجی در منطقه حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل ها استان گیلان وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین تاسیسات اداره مخابرات این شهرستان با کمک نیروهای فراجا خبر داد.

به گزارش مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار