Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی بعدازظهر جمعه در همایش جهاد تبیین، راهبردها، موانع و راهکارها که در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت: در دوره‌ای جهاد به صورت نظامی بود، اما امروز جهاد دیگری به نام جهاد تبیین آغاز شده و نباید اجازه داد دشمنان به اهداف خود برای از میان برداشتن انقلاب اسلامی دست یابند و در این مسیر همگان باید پشتیبان ولی فقیه باشیم و به وظایف خود عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آقاتهرانی، با بیان اینکه فضای مجازی در تمامی کشورها قواعد و قوانینی دارد افزود: در آمریکا نیز در حدود ۲۷۰ ماده قانونی برای این امر تصویب شده است.

وی با بیان اینکه ما محکم پای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ایستاده‌ایم افزود: وجود اصل این طرح لازم و ضروری است؛ اما می‌توان در جزئیات آن اصلاحاتی انجام داد.

وی با بیان اینکه متأسفانه تبیین این موضوع بسیار ضعیف بوده است افزود: دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند فضای مجازی در ایران رها شده باشد تا از این طریق بتوانند نقشه‌های خود را به مرحله اجرا برسانند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حوزویان می‌بایست در عرصه‌های مختلف، جهاد تبیین را دنبال کنند که مواردی همچون موضوع حجاب، صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و موضوع امر به معروف و نهی از منکر را نام برد.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون می‌بایست با ارتباط گیری با مسئولان تصمیم ساز از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس، با مطالبه گری در این زمینه نقش خود را ایفا کننند.

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: اگر طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی تصویب شود؛ در این صورت سرعت اینترنت و همچنین زیرساخت‌های آن تقویت خواهد شد.

کد خبر 5438563

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی مرتضی آقاتهرانی قم ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گردشگری اردبیل شیوع کرونا مشهد خراسان رضوی عکس استانها صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی