Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: توان علمی، مهندسی، آزمایشگاهی و جهادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با انجام مطالعات فنی و ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در خدمت طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

مجید کیانپور، با بیان اینکه توانمندی و ظرفیت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خدمت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سراسر کشور قرار گرفته است، اظهار کرد: در راستای نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات فنی و مهندسی منحصربفرد در کشور و بهره‌گیری از متخصصین خُبره و استفاده از تجهیزات به روز و استاندارد در دنیا، این شرکت همکاری اثر بخشی را همگام با سیاست‌های کلان دولت مردمی سیزدهم و نیز در راستای تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در خصوص احداث سریع، ارزان و با کیفیت پروژه‌های مسکونی در طرح نهضت ملی و قانون جهش تولید مسکن با دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای عمل به مأموریت ذاتی و رعایت دقیق استانداردهای فنی و مهندسی ملی و بین‌المللی، در پاسخ به نیازهای فنی کشور، همسو با سایر دست‌اندرکاران این پروژه عظیم ملی آمادگی همکاری و حضور جهادی خود را برای انجام مطالعات مکان‌یابی پیش از احداث و ارائه خدمات مشاوره فنی ژئوتکنیک و مقاومت مصالح به منظور تسهیل و تسریع در هدف گذاری ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال اعلام کرده است.

وی ادامه داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد پاسخ فنی سریع، جهادی و استاندارد در تعامل با فعالان بخش تولید مسکن از جمله کارفرمایان، مهندسین مشاور، پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع در سراسر کشور از جمله ادارات‌کل راه و شهرسازی استان‌ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت بازآفرینی شهری، شرکت عمران شهرهای جدید، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان، قرارگاه‌های سازندگی، انبوه سازان و... و. ارائه کند و نسبت به انجام مطالعات اولیه مکان یابی شامل عملیات حفاری و آزمایشات صحرائی، ژئوتکنیک و مکانیک خاک و در ادامه آزمایش‌های کنترل کیفی حین اجرا شامل آزمایشات کنترل کیفیت عملیات خاکی، بتنی و آسفالتی، سنجش کیفیت مصالح مصرفی، آزمایشات کنترل جوش و غیرمخرب و... را بر اساس نیاز فنی پروژه های تعریف شده در طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور مبادرت کند.

این مسئول با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای خدمت رسانی و ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی و افزایش عمر مفید ساز ها، تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر ساخت و ساز در تمامی استان‌ها دارد، گفت : نمایندگان این شرکت در تعاملی سازنده و مستمر با شورای فنی استان‌ها، ادارات‌کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایرکارفرمایان، مهندسین مشاور و پیمانکاران، خدمات مشاوره ژئوتکنیک و مقاومت مصالح و سایر توانمندی‌های فنی این شرکت مطابق درخواست کارفرمایان و در زمان استاندارد و با دقت بالا گزارش‌ می‌شود و جهت بهره‌برداری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

کیان پور گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به منظور انتقال دانش و توانمند سازی مهندسین ناظر و فعالان ساخت و ساز در کشور و تسریع در تدوین نشریات و استانداردهای فنی مورد نیاز و ارتباط مؤثر با سازمان‌ها و دستگاه‌های اثر گذار در بخش‌های عمرانی کشور، نسبت به مبادله تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و نهادهای مختلف نظیر سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، سازمان زمین‌شناسی و ... مبادرت کرده و آمادگی انعقاد تفاهم نامه با دیگر سازمان‌ها در راستای کمک به ارتقاء کیفیت پروژه‌های مد نظر در طرح نهضت ملی مسکن داریم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شد درهمین مدت کوتاه از آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی، با روحیه جهادی و با حضور میدانی و شبانه روزی مدیران و کارشناسان فنی خود در پروژه‌ها، رکورد ثبت بیشترین نمونه‌برداری از بتن تازه و انجام آزمایشات مربوطه را طی یک روز در استان‌های مختلف به ثبت برساند، تصریح کرد: هم اکنون در استان‌های قم، گلستان، کهگیلویه وبویراحمد، گیلان، اردبیل، کرمان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، اصفهان و فارس اقدامات مطالعاتی، حفاری، ژئوتکنیک، کنترل عملیات بتنی و ... آغاز شده و در دست اقدام است و در دیگر استان‌ها نیز با توجه به نوع پروژه و برنامه زمان‌بندی مدنظر در حال انجام هماهنگی برای خدمت‌رسانی هستیم.

کیانپور ضمن اشاره به آمار تعدادی از پروژه‌های در دست اقدام شرکت آزمایشگاه در استان‌ها، گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شده است در راستای ارائه خدمات آزمایشگاهی برای ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های طرح نهضت مسکن ملی در حال حاضر خدمات خود را در استان‌های اصفهان برای احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد، آذربایجان غربی با بیش از ۲۰۰۰ واحد، گلستان با بیش از ۷۰۰ واحد، اردبیل با بیش از ۷۰۰ واحد مسکونی و ایلام با بیش از ۸۰۰ واحد در اختیار کارفرمایان، پیمانکاران و مهندسین مشاور این پروژه‌ها قرار دهد که این موضوع با رشد چشمگیری در سایر استان‌ها نیز در حال افزایش است.

وی گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بخش اعظمی از توان فنی، نیروی کارشناسی و تجهیزاتی خود را در خدمت اهداف دولت سیزدهم بالاخص درطرح نهضت ملی مسکن و توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل کشور قرار داده و تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌ها، ایمن سازی و ارتقاء کیفی و همچنین افزایش طول عمر مفید این پروژه‌ها در تمامی استان‌ها به کار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خاک بنیاد مستضعفان طرح نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام ره سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طرح نهضت ملی مسکن انجام مطالعات ارتقاء کیفی ارائه خدمات واحد مسکونی استان ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

ارسلان مالکی در دیدار با معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بر ادامه همکاری و هم‌افزایی طرفین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

سود تسهیلات مسکن به ۱۸ درصد کاهش یافت

وی گفت: در این نشست درباره ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

این مهم در راستای دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن و ساخت مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح اجرایی می‌شود.

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟

پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 849618 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر مهم دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح تهران

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است