Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:20:24 GMT

ماجرای اسارت پژمان جمشیدی در عراق

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۱۰۷۶

ماجرای اسارت پژمان جمشیدی در عراق

پیام احمدی‌نیا بازیگر درباره حضور در فصل سوم سریال تلویزیونی «زیرخاکی» که این روز‌ها به کارگردانی جلیل سامان ساخته می‌شود بیان کرد: جلیل سامان کارگردان به شدت مسلطی در صحنه است، او فردی تکنیکی است و بر بازی‌ها و متن مسلط است.

وی درباره همکاری با این کارگردان گفت: فیلمنامه اصلی و کلی در ذهن خود سامان است و هر روز هم آن را آپدیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فصل دوم سریال را دیده باشید پژمان جمشیدی در پایان سریال اسیر می‌شود و این فصل ادامه همان ماجرا‌های اسارت فریبرز است.

وی درباره این بخش از سریال و اینکه چه بخشی در زندان‌های عراق می‌گذرد اظهار کرد: فکر می‌کنم نیمی از سریال در عراق است و فریبرز هم در این زندان‌ها زیر دست من است که البته بقیه قصه را باید ببینید و نمی‌توان همه داستان را لو داد.

این بازیگر درباره همکاری با پژمان جمشیدی نیز بیان کرد: همکاری با پژمان جمشیدی خیلی جذاب است و خیلی هم در پشت صحنه آثار خوش می‌گذرد.

بازیگر «زیرخاکی» درباره نحوه به تصویر کشیدن اسرا در عراق در این سریال عنوان کرد: فاز حضور اسرا در این سریال نسبت به باقی سریال‌های طنز فضای طنازانه‌تری داشت.

وی در پایان درباره لوکیشن‌ها نیز گفت: یک صحنه کاخ صدام را داشتیم که می‌خواستیم در عراق تصویربرداری کنیم، اما نشد و در خود ایران گرفتیم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پژمان جمشیدی عراق بازیگر سینما و تلویزیون پژمان جمشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • چرا سفر «نیچروان بارزانی» به ایران مهم است؟
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت