Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:15:10 GMT

طرح گردشگری آشوراده تا ۱۰ روز آینده آغاز شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۱۱۰۶

طرح گردشگری آشوراده تا ۱۰ روز آینده آغاز شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در شورای اداری اظهارکرد: برای ما اولویت های استان گلستان مهم بوده و برق، آب، کشاورزی و گردشگری از مصوبات ما است و اعتبارات لازم هم برای آن تخصیص داده خواهد شد.

رئیس جمهور افزود: یکی از مسائل مهم این است که وعده ها اجرایی شود و اگر اجرا نشد دلیل عدم اجرا هم با مردم در میان گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی ادامه داد: اصل کار دست مدیران استان و طرح آن در شورای اداری آن است که استاندار و مدیران برای اجرای آن مصمم شوند.

رئیس جمهور گفت: نباید وعده ها را به صورت کار روزمره نگاه کرد بلکه کار جهادی می طلبد و انتظار من از مدیران گلستان حرکتی جهادی است.

وی با بیان اینکه فرایندهای ما مشکل دارد و مسئولان باید اصلاح کنند، افزود: من به عینه دیدم چگونه یک مساله مهم در پیچ و خم اداری گرفتار شد و یک ثروت عظیم و منطقه ای که می تواند به رفع مشکلات استان، ایجاد اشتغال و فعال شدن گردشگری کمک کند منتظر تصمیم گیری اداری مانده است.

رئیسی ادامه داد: انتظار مردم از مدیران حرکتی تحولی و جهادی است و باید تغییر و اتفاقی رخ دهد.

وی اضافه کرد: چهار هزار شهید رفتند تا ما موفق شدیم و در منطق دولت مردان نمی شود و نخواهد شد نداریم منطق ما می توانیم و است و باید تصممیات اجرایی شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه مگر می شود استانی دارای ثروت باشد گرفتار فقر آن هم فقر مطلق باشد، گفت: خلیج گرگان ثروتی ارزشمند است که دچار مشکلات است، رنگ آب عوض شده و راه های ورودی آب به آن بسته شده است.

وی ادامه داد: فرض ما این است خلیج احیاء شود و حتماً هم باید هرچه زودترو سریعاً کار آن آغاز شود.

رئیسی با تأکید بر اینکه لایروبی و رسوبزدایی باید سریع انجام شود، گفت: این کاری است که با همین امکانات داخل کشور قابل انجام است و اگر تجهیزاتی نباشد سریع وارد شود.

رئیس جمهور عنوان کرد: جزیره آشوراده هم ثروت و مکان ارزشمندی است که می تواند به اشتغال و گردشگری کمک کند. زائر حرم امام رضا (ع) می تواند در این محیط دل انگیز نشاط پیدا کند.

وی بیان کرد: پیگیری های طرح جزیره آشوراده حداکثر طی ۱۰ روز آینده انجام شود و موانع آن رفع شود تا مردم شاهد عملیاتی شدن طرح گردشگری آشوراده باشند.

رئیسی گفت: طرح های اضطراری استان حتماً در اعتبارات ۱۴۰۱ دیده شود ولی نباید منتظر اعتبارات ماند و باید زودتر آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این مسائلی نیست که بخواهد زمان ببرد و باید فوری پیگیری شود، گفت: فعال شدن تعاونی ها هم حرف درستی است و اقتصاد بخش خصوصی با تعاونی ها می تواند فعال شود.

رئیس جمهور اضافه کرد: کارخانه های نیمه تعطیل گلستان هم باید رفع موانع آن دوباره فعال شود و از استاندار می خواهم با تشکیل تیمی واحدهای تولیدی که مشکل جدی ندارند را سریع شناسایی و رفع مشکل کنند.

کد خبر 5438653

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران گرگان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گردشگری اردبیل شیوع کرونا مشهد عکس استانها خراسان رضوی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. 

وی افزود: فعلا عرضه خودروهای برقی در همان سامانه قبلی خودروهای وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودروهای وارداتی راه‌اندازی خواهد شد. 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند