Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان خاندوزی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری استان گلستان با حضور رئیس جمهور، اظهار کرد: پروژه سد علی آباد کتول به دلیل عدم تامین مالی از سوی بانک توسعه اسلامی متوقف شده و با مداکراتی که پیش از سفر به استان گلستان با بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه انجام دادیم این مشکل برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقرر شد بانک توسعه اسلامی اقساط جدید را برای تکمیل پایین دست سد علی آباد کتول در نظر بگیرد.

حاندوزی در خصوص منطقه آزاد اینچه برون خاطرنشان کرد: طرح منطقه آزاد اینچه برون تابستان امسال مصوب شد اما منوط به نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام است و طرح جامع آن باید تهیه شود.

وی یادآور شد: هفته گذشته ۵۰ میلیارد تومان برای هفت منطقه آزاد جدید کشور اختصاص یافت که یک هفتم آن مربوط به منطقه آزاد اینچه برون است و طرح جامع این منطقه آزاد تا شهریور سال آینده مصوب خواهد شد.

وی ادامه داد: دبیر خانه مناطق آزاد را مکلف کردیم پس از تعطیلات نوروز مقدمات زیرسازی منطقه آزاد اینچه برون را آغاز کند و همزمان طرح جامع آن هم تهیه و از شهریور کلید بخورد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص واردات کالاهای اساسی به گلستان گفت: هماهنگی‌هایی با وزیر جهاد کشاورزی انجام شده تا از فروردین ماه واردات کالاهای اساسی سه استان شمالی از مسیر کشورهای آسیایی میانه آغاز شود که به امنیت واردات کمک و ظرفیت‌های ترانزیتی را فعال خواهد کرد.

خاندوزی با اشاره به عدم تعیین تکلیف کارکنان موسسه مالی اعتباری کاسپین، اظهار کرد: قرار شد اولویت جذب کارکنان بانک‌هایی که متقاضی استخدام نیرو هستند استفاده از ظرفیت کارکنان موسسه کاسپین باشد و این تغییر طی ماه‌های آینده در شبکه بانکی رخ خواهد داد.

وی در خصوص نارضایتی‌ها نسبت به دریافت سود سهام عدالت تصریح کرد: تعدادی نارضایتی نسبت به درج اطلاعات و سود سهام عدالت وجود داشت و امیدواریم از شنبه ۲۱ اسفند واریز سود سهام عدالت سال ۹۹ انجام شود.

خاندوزی خاطرنشان کرد: در حوزه قراردادهای بانکی نارضایتی و شکایات زیادی وجود دارد و با توجه به مصوبه جدید اگر اصل بدهی به بانک پرداخت شود و بانک‌ها مالکیت را به شخص ثالث واگذار نکرده باشند مکلف به بازگرداندن املاک هستند.

وی یادآور شد: همچنین شهرستان‌های اهل تسنن استان گلستان درخواست داشتند بتوانند از ظرفیت شعبات قرض الحسنه استفاده کنند و با پیگیری و موافقت رئیس کل بانک مرکزی از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

وی در پایان گفت: گلستان استانی بر پایه کشاورزی بوده و فرار مالیاتی در این استان بسیار پایین است و شاخص های خوبی دارد، تخمین مالی پروژه‌های استان دغدغه اصلی فعالان است و باید به سمت ایجاد شرکت عمران و توسعه منطقه‌ای حرکت کنیم که از ظرفیت نهادهای حاکمتی و بودجه استان استفاده شود تا با ضریب بالاتری به سمت خروج از خام فروشی حرکت کنیم.

کد خبر 5438652

منبع: مهر

کلیدواژه: سید احسان خاندوزی وزارت امور اقتصادی و دارایی موسسه مالی و اعتباری کاسپین سود سهام عدالت ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گردشگری اردبیل شیوع کرونا مشهد عکس استانها خراسان رضوی منطقه آزاد اینچه برون سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند