Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@16:51:24 GMT

آزاد شهر مجتمع فرهنگی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۱۱۷۶

آزاد شهر مجتمع فرهنگی ندارد

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به اینکه شهرستان آزادشهر فاقد مجتمع فرهنگی است بیان داشت: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آزاد شهر با تخصص ۳۵ میلیارد تومان ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ غلامعلی کوهساری در جلسه شورای اداری اظهار کرد: احداث سد قره چای رامیان که ردیف ملی دارد نیازمند اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید به نیاز به تامین اعتبار بیمارستان خان ببین ادامه داد: احداث بیمارستان رامیان ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار می طلبد.

وی افزود:  ایجاد شهرک کشاورزی دلند با ده هکتار زمین و ایجاد ناحیه صنعتی فندرسک از مطالبات مردم منطقه است.

وی گفت: اصلاح شبکه ای شرب روستاهای شهرستان با ۳۰ میلیارد تومان محقق می شود.

کوهساری با اشاره به اینکه شهرستان آزادشهر فاقد مجتمع فرهنگی است بیان داشت: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آزاد شهر با تخصص ۳۵ میلیارد تومان ساخته می شود.

وی همچنین خواستار پایان دادن به مشکلات بین روستاییان و منابع طبیعی بود.

کوهساری تاکید کرد: بهسازی جاده ازادشهر به شاهرود و جابجایی سایت پسماند آزاد شهر از دیگر مطالبات مردم آزادشهر است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اداری چای بیمارستان کشاورزی زمین فرهنگی هنری مشکلات منابع طبیعی جاده گلستان میلیارد تومان شهرستان آزاد مجتمع فرهنگی آزاد شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت