Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@17:15:29 GMT

آموزش دانش‌آموزان در ۲ شهرستان سمنان مجازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۱۳۴۸

آموزش دانش‌آموزان در ۲ شهرستان سمنان مجازی شد

محمد دستورانی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان‌های مهدی‌شهر و سرخه از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارند و بر این اساس آموزش دانش‌آموزان در این دو شهرستان طی هفته پیش رو به صورت مجازی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان و آرادان در وضعیت نارنجی کرونایی و میامی و گرمسار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، آموزش دانش‌آموزان به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستورانی تصریح کرد: برنامه فعالیت مدرسه‌ها در مناطق نارنجی و زرد کرونایی به شکل ترکیبی (حضوری و مجازی) در قالب نوبت‌بندی و با رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

وی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های حضوری، عملی و کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و دبیرستان‌های کاردانش و کلاس‌های کم‌جمعیت در دوره ابتدایی مربوط به طرح جبران و تثبیت یادگیری در تمام نقاط شهری، روستایی و عشایری شهرستان سرخه و مهدی‌شهر مورد تأکید است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تهویه مناسب و جلوگیری از تجمع و ازدحام مدنظر اولیای مدرسه‌ها باشد و درصورت ابتلای معلم یا دانش‌آموزان به کرونا، فعالیت همان کلاس و درصورت لزوم برنامه کل مدرسه برای یک هفته به شکل مجازی ارائه و پیگیری شود ضمن اینکه حضور کادر اداری و اجرایی مدرسه‌ها در محل کار الزامی است.

به گزارش ایرنا، در تازه‌ترین اعلام رنگ‌بندی کرونایی استان سمنان که شامگاه جمعه سیزدهم اسفندماه از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعلام شد، شهرستان‌های مهدیشهر و سرخه در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و آرادان، در وضعیت نارنجی و میامی و گرمسار نیز زرد هستند.

براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته از دوازدهم تا سیزدهم اسفند تست کرونای ۸۴ نفر مثبت شد که از این تعداد ۷۱ نفر به عنوان مبتلای مثبت کرونا طی شبانه‌روز گذشته به صورت سرپایی شناسایی و ۱۳ نفر در مراکز درمانی بستری شدند و سه نفر به دلیل ابتلا به کرونا فوت کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس سمنان بهداشت و سلامت دانش‌آموزان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس سمنان ویروس کرونا مدارس سمنان بهداشت و سلامت دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، علی اکبر چراغیان در جمع نمازگزاران جمعه بردسکن از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد و افزود:  آموزش و پرورش بردسکن در حوزه پرورشی از جمله اقامه نماز در مدارس یکی از شهرستان‌های برتر در استان انتخاب شده است و طرح سه‌شنبه‌های معنوی هر هفته با حضور امام جمعه و تعدادی از روسای ادارات در یکی از مدارس برگزار می‌شود. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از راه‌اندازی مهد الرضا برای آموزش قرآن در رده سنی زیر۶ سال خبر داد و افزود : در همین راستا نیز توانسته ایم بیش از ۶۰ مربی قرآن  در شهرستان تربیت کنیم.
 وی به طرح قاضی در مدارس اشاره کرد و افزود : با اجرای این طرح که با مشارکت دادگستری و مشاوران اجرا می‌شود باعث شده است بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و والدین کاهش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن وضعیت آموزشی دانش آموزان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  ۱۵ درصد قبولی دانش آموزان در مقطع‌های  مختلف تحصیلی نسبت به سال تحصیلی گذشته  افزایش پیدا کرده است که از این لحاظ آموزش و پرورش شهرستان بردسکن جز  ۱۰ نواحی آموزش و پرورش در سطح استان می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان