Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:39:54 GMT

قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر/ قاتل فراری دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۱۴۰۵

قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر/ قاتل فراری دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد بعد از ظهر جمعه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر پره سر، اظهار کرد: این قتل در یک خانه ویلایی در شهرستان رضوانشهر رخ داده است.

وی افزود: بعد از دریافت گزارش این قتل، بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به حضور مأموران پلیس در صحنه حادثه، افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی که همراه مقتول در ویلای شخصی او بوده بلافاصله پس از وقوع قتل توسط قاتل از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات گسترده و ردگیری‌های پلیس، این خانم متواری دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد همسر وی به اتفاق همدست خود به محل اقامت مقتول و همسرش در ویلای شخصی مقتول مراجعه و پس از درگیری فیزیکی، سرانجام وی را با ضربات قمه به قتل رسانده است.

سرهنگ رسول‌زاده افزود: پلیس سرانجام با اشرافیت اطلاعاتی و پیگیری‌های فنی موفق شد محل تردد متهمان را شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضائی، هر دو متهم متواری ۲۷ و ۲۹ ساله که قصد خروج از استان گیلان داشتند را شناسایی و ظرف کمتر از دو ساعت آن‌ها را در شهرستان رودبار دستگیر کند.

وی بر لزوم پایبندی، تعهد و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: متهمان پس از رویارویی با ادله متقن ارتکاب جرم، به بزه انتسابی اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: متهمان به ارتکاب جرم قتل پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 5438593

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی گیلان قتل دستگیری قاتل ویروس کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گردشگری شیوع کرونا اردبیل مشهد گرد و غبار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند