Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای از دستگیری عوامل پخش کننده شعار های ساختار شکن ضد انقلابی از طریق بلندگوهای کوچک در غرب استان تهران خبر داد.

گفتنی است در پی اقدامات خبیثانه منافقین و پخش شعارهای ساختارشکنانه و ضد انقلابی که به صورت مذبوحانه و کور در برخی نقاط شهرستان شهریار انجام می شد، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی،محل اختفای عوامل این اقدام مجرمانه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر دستگیر شد و در بازرسی از منزل آنها تعدادی حافظه جانبی، اسپیکر، تلفن همراه و تعدادی سیم کارت کشف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: 

پخش شعارهای هنجارشکن در بازار رضای مشهد + اعلام جزییات

در ادامه این اطلاعیه آمده است بررسی های فنی نشان می دهد مزدوران دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری و حمل و نگهداری غیرمجاز سلاح بوده و در ازای دریافت مبالغی نقشه های خبیثان آنها را اجرا می کردند و اخیرا نیز با هدایت سرپل قصد داشتند اقدامات مجرمانه خود را در سایر نقاط این شهر ادامه دهند.

کد خبر 1609269

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل

حسین سالاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب تمامی دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل دستگیر و بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: این مشاور املاک جاعل با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف سبب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود که شناسایی دستگیر و روانه زندان شد.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل افزود: در بازرسی از بنگاه املاک این فرد تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.

سالاری ادامه داد: عملیات برخورد با مشاورین املاک متخلف در اردبیل تحت نظر دادستانی با جدیت آغاز شده و ظرف چند روز آتی تمامی دفاتر غیرمجاز پلمب می‌شود.

کد خبر 6094764

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت