Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@16:35:25 GMT

ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس تهران با چاقو و قمه

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۱۶۱۶

ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس تهران با چاقو و قمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر یحیی صالح طبری گفت : حوالی ساعت یک بامداد ، گزارشی مبنی حال نامساعد یک شهروند به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد.
سرپرست مرکز اورژانس تهران افزود : بلافاصله تکنسین‌های اورژانس تهران به محل حادثه در خیابان عجب گل حوالی میدان خراسان اعزام شدند.
وی تصریح کرد : بعد از خدمت رسانی در منزل بیمار ، زمانی که نیرو‌های اورژانس قصد بازگشت را داشتند ، ناگهان در خیابان با حدود ۱۰ نفر از اهالی محل که در حالت طبیعی نبودند و با سوالاتی که جز حریم شخصی بیمار محسوب می‌شود مواجه می‌شوند ، همکاران ما جهت حفظ حریم شخصی بیمار از ارائه پاسخ به این افراد اجتناب می‌کنند که همین امر در نهایت منجر به حمله این افراد با مشت و لگد، قمه و چاقو به پرسنل خدوم اورژانس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر صالح طبری افزود : قبل از حضور عوامل انتظامی در محل این افراد بعد از آسیب جدی به صورت و دست نیرو‌های اورژانس از محل متواری می‌شوند.
سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت : هم اکنون تکنسین‌های حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی هستند و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این افراد است.

منبع: الف

کلیدواژه: اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: چهارمین پایگاه موتورلانس اورژانس استان، صبح امروز در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرزین رضازاده، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در افتتاح مرکز موتور آمبولانس شهرستان مهاباد اظهار کرد: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم با استفاده از موتورلانس‌ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: موتورلانس‌ها در شرایط بدی آب‌وهوا اعم از باران و برف به‌دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت ندارند و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

رضازاده ادامه داد: این پایگاه، نخستین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان‌غربی است و پیش از این سه پایگاه موتورلانس در مرکز استان فعال شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، پنج پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس به صورت شبانه‌روزی خدمات اورژانسی را به نیازمندان و مصدومان ارائه می‌دهد.

کد خبر 748662

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان