Web Analytics Made Easy - Statcounter

توکلی‌زاده گفت: از ابتدای تشکیل قرارگاه آسیب‌های اجتماعی تاکنون 180 مصوبه به تصویب رسیده و بیشتر این مصوبات به اجرا درآمده است.

محمد امین توکلی‌زاده معاون اجتماعی_فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، درباره قرارگاه آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: فعلا در قرارگاه‌ آسیب‌های اجتماعی تصمیم گیری شده تا قبل از اینکه به نتیجه نهایی نرسیدیم اطلاع رسانی زیادی نکنیم در این قرارگاه به دنبال این هستیم که ابتدا تمام اقدامات را انجام دهیم بعد از آن رسانه‌ای کنیم و تمامی دستگاه‌های مختلف که عضو این قرارگاه هستند نیز بر این تصمیم پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره کمبود مراکز ماده 16 برای بانوان، بیان کرد: 3 دستگاه درحال حاضر با یکدیگر همکاری می‌کنند تا دو مجموعه مناسب برای زنان در حوزه آسیب‌های اجتماعی درنظر گیرند تا ساماندهی انجام شود، همچنین تفکیک‌های تخصصی که مورد نیاز بانوان است را در این مجموعه‌ها رعایت می‌شود.

توکلی‌زاده با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل قرارگاه آسیب‌های اجتماعی تاکنون 180 مصوبه به تصویب رسیده و بیشتر این مصوبات به اجرا درآمده است، ادامه داد: فعلا آماری از تعداد معتادان متجاهری که ساماندهی شده‌اند نمی‌توانیم دهیم چراکه تلاش تمامی دستگاه‌ها بوده و ما به عنوان شهرداری نمی‌توانیم همه چیز را به نام خودمان تمام کنیم به همین دلیل اجازه دهید به نتیجه نهایی برسیم گزارش نهایی را خواهیم داد.

معاون اجتماعی_فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه در سراسر کشور ساماندهی معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفته و فقط منوط به استان تهران نیست، افزود: تقسیم کاری در استانداری تهران شکل گرفته و در تمام شهرستان‌های استان تهران موضوع ساماندهی معتادان متجاهر در دستور کار قرار داده‌اند. اگر فقط در شهر تهران جمع آوری انجام شود و سایر شهرستان استان اقدامی انجام ندهند بی نتیجه خواهند ماند به همین دلیل همگی وارد عمل شدیم.

وی درباره مرکز زخم باز خاور شهر، خاطرنشان کرد: در خاورشهر یک مرکزی داشتیم که از افرادی نگهداری می‌شد که صرفا معتاد نیستند بیماری‌های مختلفی مانند آلزایمر و ... داشتند، بهزیستی این بیماران را در که در مرکز نگهداری می‌شدند را پذیرفت تا این مرکز به معتادان متجاهری که دارای زخم باز و یا بیماری‌های همراه دارند اختصاص پیدا کند و ظرفیت این مرکز حدود 100 نفر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون شهرداری تهران زنان شهرداری استان تهران استانداری تهران شهر تهران معتاد آلزایمر بهزیستی معتادان متجاهر مراکز ماده 16 قرارگاه آسیب های اجتماعی قرارگاه آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر