Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید خداپرست در دیدار با نمایندگان تشکلات عالی کافرمایی فارس بر تعامل و هم‌افزایی مثال زدنی کارگران و کارفرمایان با دولت در سطح این استان تاکید و تداوم آن را خواستار شد و گفت: تعامل سازنده بین این سه ضلع تاثیر زیادی در امر تولید دارد.

به گفته او، نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی استان فارس در سطح ملی شاخص و در این حوزه شناخته شده‌اند که این امر ظرفیتی برای استان بشمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداپرست به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر در زمینه تولید و رفع موانع این بخش اشاره و گفت: نگاه علمی پیش نیاز حرکت به سوی رونق تولید و توسعه اقتصادی است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: تجارب نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه کارو تولید باشد.

خداپرست بر لزوم حرکت به سمت کیفی سازی امور به جای توجه به کمی سازی و همچنین تداوم نگاه علمی و تخصصی در بین نمایندگان کارفرمایان استان فارس که همواره از دیرباز وجود داشته و مشاوره‌ای کارآمد از جانب این قشر به دولت بوده است تاکید کرد.

خداپرست گفت: جلساتی به صورت تخصصی با اعضای تشکلات صنفی و جامعه کار و تولید در استان برگزار خواهد شد تا مشکلات و مسایل این قشر در این جلسات به طور تخصصی بررسی شود.

هیچ راهی جز تولید و صادرات نیست

رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان فارس نیز ضمن تبریک انتخاب فردی جوان و از بدنه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس بعنوان سرپرست این اداره‌کل، گفت: تعامل بین کارگران، کارفرمایان و دولت امری مهم و ضروری در موفقیت جامعه کارو تولید است.

جمال رازقی جهرمی گفت: یکی از دلایل موفقیت استان فارس در زمینه‌های مختلف حوزه تولید و کار و تلاش، تفاهم موجود بین کارگر، کارفرما و دولت بوده که امیدوارم در دوران مدیریت جدید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس ادامه داشته باشد.

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر رونق تولید و گسترش صادرات تاکید دارند، گفت: عمل کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری موجب بهبود وضعیت اقتصادی خواهد شد.

رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان فارس گفت: بعضی قوانین در بخش قانون کار و تامین اجتماعی قدیمی است که باید اصلاح شود و در سطح این استان نیز ضروری است که وضعیت حوزه کار بهبود یافته و تلاش دستگاه‌های اجرایی و قضایی فارس نیز در این راستا باشد تا مشکلات موجود در حوزه سرمایه گذاری برطرف شود.

رازقی جهرمی، سه جانبه گرایی را یک اصل مهم دانست و گفت: تولید و صادرات باید اولویت باشد و در واقع در شرایط موجود و وجود مشکلات اقتصادی هیچ راهی جز تولید و صادرات وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه

امتداد -بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،‌ نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانالهای متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

درگام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استانها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

۱۰۰همت به سرمایه بانک مسکن تزریق میشود

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

واریز ۱۹ میلیارد دلار به صندوق توسعه

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود  ۱۹  میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای دولتی نیز از دیگر کانالهای اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • فرصت‌سنجی سناریوهای تعامل آمریکا در آینده جنگ غزه