Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه اوکراین در دام قول‌های پوچ امنیتی غربی‌ها گرفتار شد، گفت: تکیه بر غرب امنیت اوکراین را بر باد داد و این درگیری‌ها در اوکراین اهمیت بومی بودن امنیت را نشان می‌دهد. امیر سرتیپ نبی سهرابی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقتدار دفاعی ایران، گفت: قدرت دفاعی و امنیتی امروز کشور، از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی و تبلوریافته از گنجینه مجاهدت و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فرماندهی عالمانه امام راحل و رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا را زیرساخت اصلی و مهم اقتدار دفاعی و امنیتی کشور دانست و تصریح کرد: وحدت ملت ایران هم پشتوانه قوی در استمرار این اقتدار است.   درگیری‌ها در اوکراین اهمیت بومی بودن امنیت را نشان می‌دهد سهرابی با اشاره به اینکه درگیری‌ها در اوکراین اهمیت بومی بودن امنیت را نشان می‌دهد، بر بومی و کاملاً ایرانی بودن امنیت پایدار حاکم بر کشور تأکید کرد و افزود: اقتدار دفاعی و امنیتی حاکم بر کشور درون‌گراست.   قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران برخلاف خیلی از شکور‌های دنیا عاریه‌ای نیست جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابیان اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران برخلاف خیلی از کشور‌های دنیا عاریه‌ای نیست، اضافه کرد: متکی به هیچ کشور و قدرتی در دنیا در حوزه تأمین امنیت نیستیم.   اوکراین در دام قول‌های پوچ امنیتی غربی‌ها گرفتارشده است سهرابی با تأکید بر اینکه اوکراین در دام قول‌های پوچ امنیتی غربی‌ها گرفتارشده است، اظهار داشت: تکیه‌بر غرب، امنیت اوکراین را بر باد داد.   بیشتر بخوانید:  فرمانده نهاجا: نیروی هوایی از نخبگان و مبتکران حمایت می‌کند   انتهای پیام/ برچسب ها: ارتش موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش موشک پهپاد جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بودن امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان گفت: کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است و ۴ شهید گمنام در استان تشییع و تدفین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد عصر امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار و محمدرضا پورابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در محل سالن پیامبراعظم (ص) استانداری برگزار شد با بیان اینکه مجموعه خاطرات عزیز در حوزه دفاع مقدس تولید شده است، اظهار داشت: از سه آزاده کرمانی خاطراتی ضبط شده که به صورت قطعات کوتاه تهیه و در قالب‌های مختلف منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان منزل پدری شهید سلیمانی به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده است، گفت: آثار زیادی در استان کرمان در حوزه دفاع مقدس وجود دارد که ارزش ثبت ملی دارد و باید پیگیری شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه چهل و دومین سالگرد آزادسازی خرمشهر در پیش است، افزود: امسال بزرگداشت فتح خرمشهر با شعار "در راه فتح قله‌ای" برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان فرماندهی انتظامی استان کرمان میزبان برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان است، ادامه داد: برنامه‌هایی در این زمینه دیده شده که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

مهدوی‌فرد با بیان اینکه 322 پیکر شهید گمنام در سطح استان کرمان وجود دارد و میزبان پیکر مطهر این شهدا هستیم، گفت: 231 درخواست از مجموعه‌های مختلف از جمله روستاها برای تدفین شهدای گمنام در استان کرمان داریم.

وی با اشاره به اینکه 145 حرم و یادمان شهدای گمنام در سطح استان کرمان داریم که 23 یادمان در دانشگاه‌ها قرار دارد، افزود: 94 یادمان در مجموعه شهری داریم که 241 شهید گمنام در آنها قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه 14 شهید گمنام نیز در مجموعه‌های نظامی قرار دارند که یادمان آنها تکمیل شده است، ادامه داد: از مجموعه درخواست‌ها 43 مکان که در سال جاری به تهران ارسال شده است 23 مورد در اولویت اول و 20 مورد در اولویت دوم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت امام صادق(ع) کرمان میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است، گفت: با سه مکان موافقت نهایی شده است و در این ایام سه شهید گمنام در سطح استان کرمان تشییع و تدفین می‌شود که کرمان روستای کوهپایه، رفسنجان و سیرجان میزبان پیکر مطهر شهدا هستند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای