Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سپاه پاسداران در کنار اقدامات بی‌وقفه در راستای برقراری امنیت، گام‌های بلندی برای پیشرفت و آبادانی مناطق مرزی سیستان و بلوچستان و یاری به مردم روستاهای کم‌برخوردار برداشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراوان، سپاه پاسداران در کنار اقدامات بی‌وقفه در راستای برقراری امنیت، گام‌های بلندی برای پیشرفت و آبادانی مناطق مرزی سیستان و بلوچستان و یاری به مردم روستاهای کم‌برخوردار برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سپاه در شهرستان سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به پاس همکاری مطلوب اهالی روستای «کشتگان» از توابع بخش «بم پشت» شهرستان سراوان در نقطه صفر مرزی در زمینه امنیت، نیروی زمینی سپاه محوطه داخلی این روستا را به مسافت سه کیلومتر آسفالت کرد.

کارنامه درخشان و دستاوردهای سپاه باعث بغض و کینه دشمنان شدتجلیل امام جمعه کرمان از اقدامات سپاه در دفاع ‌از ‌ارزش‌های انقلاب در سخت‌ترین شرایطامام جمعه اصفهان: قوانین دست و پاگیر با هدف خدمت‌رسانی صحیح به مردم حذف شوند

سردار ظریفی با بیان اینکه از سال 1388 مردم روستای کشتگان همکاری مطلوبی با نیروی زمینی سپاه در بحث امنیت داشته‌اند، گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم این روستا بنا به تدبیر فرمانده نیروی زمینی سپاه عملیات اجرایی پروژه آسفالت محوطه داخل روستا آغاز شده است.

وی افزود: برای آسفالت جاده روستایی کشتگان چهار تیم مهندسی فعالیت دارند و در بحث مردم‌یاری تمامی امکانات گروه مهندسی نیروی زمینی سپاه در اختیار مردم قرار دارد و چنانچه نیاز به مصالح و یا تجهیزات داشتند این امکانات در اختیار آنها قرار خواهد گرفت؛ همچنان که تاکنون به کمک مردم منطقه شتافته‌اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان تصریح کرد: این پروژه هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم این روستا است و تجهیز مرکز جامع سلامت کشتگان و تخصیص یک دستگاه آمبولانس نیز از دیگر خدمات به اهالی روستای کشتگان در نقطه صفر مرزی بوده است.

وی عنوان کرد : در روزهای آینده نیز خبرهای خوشی برای اهالی روستاهای کشتگان، زیارت، حق آباد و‌ شمس آباد از توابع بخش بم پشت در زمینه کشاورزی خواهیم داشت و در گام بعدی با هماهنگی انجام شده با استانداری و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقداماتی در خصوص راه‌های روستایی این منطقه انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/393/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد

در آستانه شهادت علامه شهید مرتضی مطهری، بزرگ معلم انقلاب اسلامی و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی، ویژه برنامه‌های تجلیل از معلمان، مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه و سراسر این نیرو برگزار شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزای دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، این آیین که با حضور جمع زیادی از فرماندهان و رزمندگان ستاد فرماندهی نیرو در تهران و با ویژه برنامه تقدیر از فعالان و مروجان علوم و معارف دینی و عقیدتی سیاسی در بخش اساتید، مربیان و مدیران همراه بود به صورت زنده در اجتماع سراسری رده‌های نیروی زمینی سپاه پخش شد.

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در آغاز این مراسم با اشاره به حجم نیرو و گستردگی جغرافیای مأموریتی نیروی زمینی سپاه، اجرای برنامه‌های تحکیم و ارتقای بصیرت و علوم و معارف دینی و عقیدتی سیاسی در این نیرو را به لحاظ ابعاد کیفی و کمی بی نظیر توصیف کرد.

معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه اعزام بیش از ۳۰۰۰ روحانی به یگان‌های مرزی، مشاوره چهره به چهره، کلاس‌های قرآنی، پاسخ به پرسش‌ها و ابهامات شرعی، دینی، سیاسی و عقیدتی، برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی، کلاس‌های تفسیر و اخلاق، آموزش سربازان در دوره‌های آموزشی، اجرای دوره‌های ویژه بسیجیان طرح امنیت را بخشی از فعالیت‌های جاری عنوان نمود که این روند رابطه مستقیمی با تقویت توانمندی معنوی، بصیرتی و اعتقادی نیروی زمینی و در نتیجه تقویت نیروی انسانی و ابعاد کیفی و کمی مأموریت‌ها داشته است.

حجه الاسلام گنجعلی اهتمام به امور قرآنی از جمله برگزاری با کیفیت مسابقات قرآن، محافل انس با قرآن، برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی ویژه چهره‌های قرآنی و اهتمام به حفظ قرآن را از دیگر برنامه‌های نیروی زمینی سپاه عنوان کردند که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات با حمایت فرماندهان و مسئولین این نیرو در قالب قرارگاه قرآنی اجرا می‌گردد.

آیت‌الله سید صمصام الدین قوامی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم، نیروی زمینی سپاه را در اجرای برنامه‌های معنوی و بصیرت افزایی از رده‌های برتر سپاه خواند و گفت: برنامه‌های قرآن محور و قرآن بنیان این نیرو برکات بسیار ارزشمندی را به دنبال داشته است.

وی افزود: فرماندهان سپاه و رزمندگان سپاه سلمانی و سلیمانی و وعده خدا هستند و در دفاع از اسلام درنگ نکرده و نمی‌کنند و از این رو ملایک به آنان فخر و مباهات می‌کنند.

قوامی با اشاره به فاصله گرفتن بخشی از اعضای جامعه بشری از آموزه‌های ناب دینی و الهی خاطر نشان کرد: تمدنی که اساس آن بر قتل و غصب است، ماندنی نیست.

وی با اشاره به رابطه عقیده در تار و پود زندگی خاطر نشان کرد: عقیده‌ای که در زندگی و نظام و جنگ و صلح و معاشرت و اقتصاد و فرهنگ جریان نداشته و تأثیری نداشته باشد، این فایده‌ای ندارد.

در پایان این آیین و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه و سردار سرتیپ پاسدار نوری جانشین نیروی زمینی سپاه، با لوح تقدیر و اهدای جوایزی از تعدد ۱۴۰ نفر از فرماندهان، مدیران و مسئولان، اساتید، معلمان و مربیانی که در اجرای برنامه‌های عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه نقش و تأثیر ویژه داشته اند، تجلیل و تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود