Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین مدرس خیابانی شامگاه جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: وقتی راجع به تنظیم بازار صحبت می‌کنیم این مهم در ایام نوروز و شب عید، ماه رمضان، محرم و صفر خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: هر چند که در طول سال ما باید نسبت به بحث منابع طبیعی و درختکاری اهتمام داشته باشیم اما در روزهای اخیر با توجه به نزدیک شدن به روز درختکاری  این مهم دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید از امروز همه‌ی فرمانداران استان ستاد سفر را تشکیل دهند و کمیته‌های مربوطه را برگزار و تقسیم کار انجام شود ادامه داد:دستگاه‌های دولتی سه کار محوطه‌سازی، فضای سبز و زیباسازی را مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه  روز پانزدهم اسفند تمام دستگاه‌ها موضوع کاشت نهال را مدنظر داشته باشند اظهارداشت: اصلش این است که آیین روز درختکاری نباید به یک روز ختم شود و بایستی عرف همگانی باشد.

مدرس خیابانی با بیان اینکه امیدوارم چهره شهر زاهدان تغییر کند تاکید کرد:  وقتی صحبت از توسعه و پیشرفت می‌کنیم به این معنی است که هر روز چهره شهر در تمام ابعاد باید متفاوت باشد.

وی با اشاره به اینکه در بحث فرهنگسازی در رفتارهای اجتماعی و شهروندی باید تلاش انجام شود تصریح کرد: ما هدفمان از اینکه گردشگر و مسافر به استان بیاید و به آن‌ها خدمات دهیم این است که اقتصاد شهر و استانمان فعال باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان  خاطرنشان کرد: کرونا در ۲ سال گذشته برنامه‌های گردشگری و سفر را کمرنگ کرد اما امسال پیش‌بینی می‌شود متفاوت‌تر باشد و مردم به نسبت ۲ سال اخیر بیشتر به سفر بروند.

وی با اشاره به اینکه از کنار این رفت و آمدها باید اشتغال برای مردم ایجاد شود، بیان کرد: اصل فضای گردشگری اقتصاد است و برای درآمد از این حوزه باید هدف‌گذاری شود تا با خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود به اقتصاد شهر کمک کنیم.

مدرس خیابانی ادامه داد: باید به وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی شهرها رسیدگی شود و همه دستگاه‌ها موظفند در ایام نوروز نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی ادارات را در اختیار گردشگران قرار دهند.

وی تصریح کرد: زیباترین سواحل در این استان وجود دارد اما هیچ استفاده‌ای در زمینه ورزش‌های آبی نمی‌شود که لازم است اداره ورزش و جوانان در این زمینه اقدامات مناسبی را برنامه‌ریزی کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر افزایش ظرفیت مراکز بهداشتی و درمانی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز استان بیان کرد: مراکز عرضه نان و مواد غذایی و مراکز توزیع میوه و مرکبات باید تحت نظارت کافی قرار گیرند و به شهرهای مسافرپذیر نیز سهمیه آرد ویژه داده شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کسب و کاری در ایام نوروز نباید تعطیل شود افزود: دستفروشان فقط باید ساماندهی شوند چرا که ما به‌عنوان مسوول نتوانستیم برایشان اشتغالزایی کنیم و خودشان دست به کار شدند بنابراین به هیچ وجه نباید جلوی کار آنها گرفته شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان نوروز زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نوروز زاهدان سیستان و بلوچستان نوروز زاهدان سیستان و بلوچستان ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز