Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان در حالی امروز (شنبه) در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که شهرداری در همدان جدال سخت و دشواری را باید مقابل تیم مدعی آرمان گهرسیرجان برگزار کند.

شاگردان رضا طلایی منش از ۱۹ بازی انجام داده در این مسابقات چهار برد، ۱۱ تساوی و چهار شکست را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند تا در نهایت با ۲۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی بازی‌ها قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاهی که متزلزل است و چه بسا با از دست دادن امتیازی دیگر آن‌ها را به سمت تیم‌های قعرنشین هدایت کند، بنابراین شهرداری چاره‌ای جز برتری در بازی امروز ندارد.

تیم تحت هدایت طلایی منش هفته قبل برابر تیم پرستاره ملوان خوب بازی کرد و دریافت گل این تیم نیز روی کار تاکتیکی قو‌های سپید و گلزنی یکی از خرید‌های مطرح ملوانی‌ها بود.

شکست هفته گذشته باعث شد تا شهرداری به جمع تیم‌های نیمه دوم جدول بپیوندد که از نظر امتیازی نزدیک به هم هستند و هر اشتباهی در بازی‌های باقی مانده، جبران آن را سخت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند