Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون متقاضیان پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشگاه علوم پزشکی تهران هفته اول مرداد سال آینده برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، متقاضیان ثبت نام پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تا روز یکشنبه  ۱۰ بهمن ماه۱۴۰۰ می توانستند  با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس  آزمون کتبی پذیرش دانشجوی پزشکی از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی  دانشگاه علوم پزشکی تهران روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند منابع آزمون را اینجا دریافت کنند. همچنین شرکت کنندگان در آزمون مذکور باید حتما باید فارغ التحصیل شده باشند.

براساس بخشنامه جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا ،ادامه تحصیل مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در مقطع دکتری پیوسته پزشکی بلامانع بوده و می­ توانستند از معافیت تحصیلی استفاده نماید.(مشمول باید در فرجه یک ساله فراغت از تحصیل و فاقد غیبت باشد).

مدرک پایان و یا معافیت از طرح برای مشمولان طرح نیروی انسانی. داوطلبانی که مشغول گذراندن طرح نیروی انسانی هستند در صورت قبولی، هنگام ثبت نام در دانشگاه ملزم به ترخیص از طرح می­‌باشند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد؛ در صورتی که داوطلب واجد شرایط شرکت در آزمون نباشد مبلغ پرداختی جهت ثبت نام به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. در صورت قبولی در آزمون با توجه به آموزش رایگان، ضروری است پذیرفته شدگان همانند سهمیه آزاد برگ تعهد خدمت مربوطه را تکمیل کنند.

داوطلبانی که در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند لکن به دلیل تعهدات و طرح نیروی انسانی موفق به دریافت مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی نشده اند می ­توانستند درخواست را به دانشگاه خود ارائه کنند. تا دانشگاه مذکور گواهی را با ذکر معدل به صورت محرمانه به این دانشگاه ارسال نماید.

دارندگان مدال طلای المپیادهای دانش آموزی از آزمون کتبی معاف هستند و دون شرکت در آزمون کتبی صرفاً با شرکت در آزمون مصاحبه و ارزیابی فراشناختی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. دارندگان مدال‌های نقره و برنز این رشته‌ها باید در آزمون کتبی شرکت کنند و حداقل ۹۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در آزمون کتبی را احراز کنند. (کسب حداقل نمره حد نصاب آزمون کتبی الزامی است).

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرش دانشجوی پزشکی مقطع کارشناسی آزمون کتبی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام احمد اسماعیلی اظهار کرد: این آزمون در ۳ سطح حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء برگزار می‌شود.
وی افزود: پذیرفته شدگان، مدرک معادل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای معادل اخذ خواهند کرد.
به گفته رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، نتیجه این آزمون در کمتر از یک ماه آینده اعلام می‌شود و مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی