Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مرحله اول مسابقه های فوتبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور دربندرعباس با برگزاری چهار بازی در زمین مجموعه ساحلی غدیر پیگیری شد، تیم های مقاومت گلسا پوش یزد ، آبی پوشان کرمان ، آبی پوشان کاشان و شهرداری چلیچه چهار محال بر حریفان خود پیروز شدند.

این رقابت‌ها به میزبانی فولاد هرمزگان به مدت یک هفته پیگیری می شود و در پایان مرحله نخست تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدارهای روز سوم که در زمین مجموعه ساحلی غدیر برگزار شد، در بازی نخست تیم مقاومت گلسا پوش یزد ۵ بر ۳ تیم دهیاری احمد آباد مشیر را شکست داد.

در بازی دوم آبی پوشان کرمان به مصاف سعادت درچه اصفهان رفت، در یک بازی پایا پای با نتیجه ۵ بر ۴ از سد این تیم گذشت، آبی پوشان کاشان دریک بازی نزدیک ۳ بر۲ تیم شهید پورجهانی رفسنجان را پشت سر گذاشت.

در آخرین بازی روز سوم تیم های منطقه آزاد چابهار و شهرداری چلیچه چهار محال به مصاف هم رفتند و یک بازی ماراتن را به نمایش گذاشتند، ۲تیم در وقت قانونی به نتیجه مساوی چهار برچهار دست یافتند.

در وقت اضافی نتیجه بازی پنج بر پنج رقم خورد و ضربه های پنالتی تعیین کننده تیم پیروز شد،در پایان تیم شهرداری چلیچه چهار محال درمجموع ۸ بر ۷ پیروز این بازی ماراتن شد،تیم میزبان (فولاد هرمزگان) استراحت داشت.

در چهارمین روز این بازی ها و از ساعت ۱۵ واز گروه دوم سعادت درچه اصفهان با دهیاری احمد آباد به مصاف هم خواهند رفت، در بازی دوم آبی پوشان کرمان با مقاومت گلسا پوش یزد دیدار خواهند کرد و شهرداری چلیچه چهار محال با شهید پور جهانی رفسنجان برگزار کنندگان بازی سوم هستند، همچنین تیم فولاد هرمزگان (میزبان) و منطقه آزادچابهاربرگزار کننده آخرین دیدار روز چهارم فوتبال ساحلی جوانان کشور هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی مسابقات ورزشی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مسئولان و دست اندرکاران دقت کنند و در مسئله پرداخت حقوق کارگران وسواس داشته باشند و در موعد مقرر اقدام به پرداخت حقوق کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی در آیین تحلیل از کارگران شهرداری بندرعباس با تبریک این روز به کارگران زحمت‌کش با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران گفت: لذت کار در این است که در موعد مقرر و در زمانی که تعیین شده حقوق و مزایا دریافت شود.

وی افزود: تمام مسئولان و دست‌اندرکاران دقت کنند و در مسئله پرداخت حقوق کارگران وسواس داشته باشند و در موعد مقرر اقدام به پرداخت حقوق کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: جا دارد تشکر کنم از شهردار و نیروی جهادی که با کار و تلاش در حال فعالیت است و عزم و اراده کار در این شهر وجود دارد.

وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند بار سنگینی از دوش شهر بردارد و باید شورای شهر و سایر دستگاه‌ها هم در کنار شهردار قرار بگیرند تا بتوانند زمینه ساز تحول در این شهر شوند.

مرادی گفت: بندر شهری تمام ساحلی است که گردشگر داخلی و خارجی زیادی به این شهر سفر می‌کنند این گردشگران همواره ما و مسئولان را قضاوت می‌کنند که آیا توانسته‌ایم به خوبی از این نعمت خداداد و ظرفیت خاص ساحلی بهره لازم را ببریم یا موفق نبودیم.

وی ادامه داد: مردم هرمزگان و بندرعباس از زمان گذشته مهمان‌نواز بودند و برای حفظ این کرامت انسانی همه باید کنار هم باشیم و شهری زیبا و مدرن بسازیم.

نماینده مردم در مجلس گفت: سه درصد ارزش افزوده که به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تعلق می‌گرفت و این به معنای آن است که اراده قانون بر این است که مشکلات کارگران و نیروی انسانی حل شود و بعد برای سایر پروژه‌ها برنامه ریزی شود.

وی تاکید کرد: کارگران کار سخت اما عزتمندانه‌ای انتخاب کرده‌اند، با تلاش این کارگران است که ما شاهد شهری تمیز هستیم و شهروندان و گردشگران از این شهر ساحلی زیبا لذت می‌برند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • صدور هشدار سطح نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد