Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف در ارتفاعات استان‌های شرقی کشور طی امروز و فردا خبر داد. نقشینه در گفت‌وگو با میزان - گفت: امروز برای برخی از مناطق از استان‌های کرمان، فارس، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد موقت و بارش برف در نواحی مرتفع پیش بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فردا در استان خراسان رضوی بارش پراکنده باران را خواهیم داشت، همچنین از بعد از ظهر فردا سامانه بارشی از آسمان غرب وارد کشور خواهد شد. بیشتر بخوانید ورود سامانه بارشی از غرب کشور/ هوای پایتخت بارانی می‌شود کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در نواحی غرب، شمال غرب، نواحی زاگرس، و ارتفاعات دامنه‌های جنوبی البرز غربی بارش برف و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برای امروز نیمه شرقی دریای خزر مواج و متلاطم خواهد شد، گفت: آسمان تهران نیز ابری خواهد بود و وزش باد را پیش بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/ برچسب ها: بارش باران هواشناسی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی کشور بارش باران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج کوتاه در دریای خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز شنبه ۸ اردیبهشت با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۶ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • بارورسازی ابر‌های کشور‌های همسایه علت بارش‌های سیل‌آسای ایران بود؟
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد