Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر مرجعیت عالی شیعیان در عراق با انتشار بیانیه‌ای انفجار تروریستی در مسجدی در پیشاور را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق، دفتر مرجعیت عالیقدر شیعیان در عراق، طی بیانیه‌ای حمله تروریستی روز گذشته (جمعه، ۴ مارس) به مسجد شیعیان در شهر پیشاور واقع در شمال غرب پاکستان که به شهادت و مجروحیت ده‌ها نفر در هنگام ادای نماز جمعه منجر شد، محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری «المسله» عراق آمده است که حادثه تلخی که طی مراسم نماز جمعه در این مسجد روی داد و منجر به شهادت تعدادی از نمازگزاران بی‌گناه و مجروح شدن تعداد زیادی از آن‌ها شد، مایه تاسف و تاثر است.

دفتر آیت‌الله سیستانی ضمن ابراز همبستگی با خانواده‌های قربانیان، برای شهدا، رحمت واسعه و برای مجروحان شفای عاجل آرزو و تاکید کرد که حوزه علمیه نجف و مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق این جنایت شنیع که وحدت مسلمانان را هدف قرار داده است،را شدیدا محکوم می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حوزه علمیه نجف و مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق از دولت پاکستان می‌خواهد که که با بی‌عدالتی‌ها و جنایات گروه‌های تروریستی برای حمایت از مردم بی‌دفاع مقابله کند و اقدامات پیشگیرانه لازم را در این زمینه انجام دهد و اجازه ندهد که اجتماعات دینی در معرض چنین حملات خشونت‌آمیز و وحشیانه‌ای از سوی گروه‌های وحشی افراطی قرار گیرد. 

مقامات پاکستان روز گذشته اعلام کردند که براثر انفجار انتحاری در مراسم نماز جمعه شیعیان در مسجد پیشاور حداقل ۳۰ نفر  شهید و ۸۰ دیگر زخمی شدند.

«اعجاز احسان» رئیس پلیس پیشاور درباره جزئیات این حادثه گفتکه دو مهاجم به دنبال درگیری با پلیس، مواد منفجره همراه خود را در مسجد شیعیان در مراسم نماز جمعه منفجر کردند.

شاهدان عینی می‌گویند که این انفجار مهیب در حین برگزاری نماز جمعه و نزدیک به محراب مسجد روی داده است.

داعش مسئولیت این انفجار تروریستی را برعهده گرفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت آیت الله سیستانی عراق مسجد پیشاور پاکستان حمله تروریستی داعش خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه (به وقت محلی) محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان «برانیت» با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد