Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:59:50 GMT

کاهش بستری‌های کرونایی در ۲۷ استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۲۹۶

کاهش بستری‌های کرونایی در ۲۷ استان کشور

در هفته اول اسفند، روند بستری‌های کرونا در استان‌های کشور نزولی یا ایستا است و در استان‌های تهران، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی هم افزایش بارز فوتی‌ها را شاهد بوده‌ایم.

در هفته ۱۰۶ همه‌گیری کرونا در کشور، تعداد موارد سرپایی مثبت ۷۵ هزار و ۸۰۸ نفر، تعداد بستری‌های جدید ۱۴ هزار و ۵۹ نفر و تعداد موارد فوت شده یک هزار و ۵۶۳ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرور روند همه‌گیری در هفته ۱۰۶ اپیدمی کرونا

در ادامه می‌توانید روند همه‌گیری کووید ۱۹ در تمامی استان‌های کشور را تا پایان هفته اول اسفند ۱۴۰۰ معادل هفته ۱۰۶ اپیدمی کرونا در کشور مشاهده کنید:

تهران

در استان تهران در طول هفته اخیر تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده جدید ۴۶۴۵ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۲۲۳۷ و تعداد فوتی‌ها هفته اخیر ۲۱۸ نفر بوده است.

در استان تهران در هفته اخیر موارد بستری افزایش و موارد فوت استان افزایش بارز داشته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر از متوسط کشور کمتر است.

خراسان شمالی

در هفته اخیر روند بستری نزولی بوده، اما موارد فوت در استان افزایش یافته است. میزان بروز موارد بستری و مرگ و میر استان از متوسط کشور بالاتر است.

کهگیلویه و بویر احمد

در هفته اخیر روند بستری و فوت افزایش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور کمتر است.

کرمان

در هفته اخیر موارد بستری کاهش و فوت استان افزایش بارز داشته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بالاتر است.

خراسان جنوبی

در هفته اخیر موارد بستری کاهش و موارد فوت در استان افزایش بارز یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر استان از متوسط کشور بالاتر است.

چهارمحال و بختیاری

موارد بستری کاهش و موارد فوت استان افزایش داشته است. میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور بالاتر و میزان مرگ و میر هم از متوسط کشور پیشی گرفته است.

ایلام

در هفته اخیر روند بستری نزولی شده و موارد فوت افزایش یافته است. میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور بالاتر و میزان مرگ و میر هم از متوسط کشور پیشی گرفته است.

سمنان

روند بستری کاهش و فوت در استان افزایش یافته است. میزان بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر استان از متوسط  کشور بالاتر است.

گیلان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان روند نزولی پیدا کرده است. بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر از متوسط کشور بیشتر است.

لرستان

موارد بستری استان کاهش و فوت افزایش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر بوده، اما میزان مرگ و میر از متوسط کشور کمتر است.

آذربایجان غربی

در هفته اخیر موارد بستری کاهش یافته، اما فوت استان افزایش بارز داشته است. بروز موارد بستری از متوسط  کشور بیشتر و مورتالیتی استان به حد متوسط کشور صعود کرده است.

همدان

در هفته اخیر موارد بستری افزایش و فوت استان روندی ایستا داشته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر شده و میزان مرگ و میر از متوسط کشور کمتر است.

مرکزی

در هفته اخیر روند بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر استان از متوسط کشور بیشتر است.

کرمانشاه

در هفته اخیر موارد بستری ایستا شده و فوت در استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر بوده و مرگ و میر استان از متوسط کشور کمتر است.

یزد

در هفته اخیر موارد بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر شده است.

هرمزگان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر و میزان مرگ و میر از متوسط کشور کمتر است.

بوشهر

موارد بستری کاهش و فوت در استان افزایش داشته است. میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور بالاتر و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور کمتر است.

آذربایجان شرقی

در هفته اخیر موارد بستری کاهش، اما فوت در استان افزایش بارز داشته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر و میزان مرگ‌ومیر هم از متوسط کشور پیشی گرفته است.

اردبیل

در هفته اخیر روند بستری کاهش، اما فوت استان افزایش یافته است. میزان بروز معادل متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور پیشی گرفته است.

قم

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان روند کاهش را نشان می‌دهد. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بیشتر است.

مازندران

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری معادل متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر استان از حد متوسط کشور بیشتر است.

قزوین

در این هفته موارد بستری کاهش و فوت استان روندی ایستا داشته است. بروز موارد بستری معادل متوسط کشور و مورتالیتی استان از متوسط کشور بالاتر است.

زنجان

در هفته اخیر روند بستری و فوت کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری معادل متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

گلستان

موارد بستری کاهش و فوت استان افزایش یافته است. میزان بروز موارد بستری استان معادل متوسط کشور و مورتالیتی از متوسط کشور کمتر است.

اصفهان

در این هفته روند بستری کاهش یافته و موارد فوت روندی ایستا داشته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر از متوسط کشور کمتر است.

خراسان رضوی

روند بستری نزولی بوده و موارد فوت افزایش نشان می‌دهد. بروز موارد بستری استان از متوسط کشور کمتر، اما میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بالاتر است.

فارس

در هفته اخیر موارد بستری استان کاهش یافته و فوت استان روندی ایستا را نشان می‌دهد. میزان بروز در استان از متوسط کشور کمتر و مورتالیتی استان از متوسط کشور بیشتر است.

البرز

در هفته اخیر روند بستری کاهش و موارد فوت استان افزایش داشته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور کمتر و میزان مرگ و میر استان از متوسط کشور بالاتر است.

خوزستان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

کردستان

در هفته اخیر موارد بستری استان ایستا بوده، اما فوت استان افزایش یافته است. بروز موارد بستری و مورتالیتی استان از متوسط کشور کمتر است.

 

سیستان و بلوچستان

در هفته اخیر موارد بستری کاهش و فوت استان افزایش یافته است. میزان بروز بیماران بستری و مورتالیتی از متوسط کشور کمتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بستری شدگان کرونا بستری بیماران کرونایی موج ششم کرونا فوتی های کرونا میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور هفته اخیر موارد بستری و فوت استان بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر استان از متوسط کشور بالاتر هفته اخیر موارد بستری کاهش موارد بستری کاهش و فوت استان استان از متوسط کشور کمتر فوت استان افزایش یافته فوت استان کاهش یافته هفته اخیر روند بستری متوسط کشور بیشتر فوت در استان افزایش معادل متوسط کشور موارد بستری استان موارد فوت استان فوت استان روند روند بستری کاهش تعداد موارد فوت افزایش اما فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود