Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:01:52 GMT

«رستاخیز» به صورت آنلاین اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۳۶۵

«رستاخیز» به صورت آنلاین اکران می‌شود

فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش پس از هشت سال توقیف، بالاخره از ۱۶ اسفند ماه همزمان با تولد حضرت ابوالفضل (ع) در پلتفرمی که برای عرضه جهانی آن طراحی شده است، اکران آنلاین می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از ۸ سال که از نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌گذرد، این فیلم قرار است بالاخره به صورت عمومی اکران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رستاخیز» البته پیش‌تر و در تابستان ۱۳۹۴ در سینماهای کشور اکران شد اما بلافاصله با انتقادهای برخی مراجع تقلید مواجه و از پرده سینماها پایین کشیده شد. این انتقادها به نمایش چهره حضرت عباس(ع) در این فیلم بود.

احمدرضا درویش در آخرین ساخته خود زیر بار اصلاح فیلم و پوشاندن چهره حضرت عباس(ع) با نور نرفت تا این فیلم با داشتن ۸ سیمرغ بلورین از جشنواره فجر، همچنان فرصت نمایش عمومی نیابد. فیلمی که هزینه بالایی برای ساخت آن شد و از ۴۰ درصد سهام بخش خصوصی آن، ۳۰ درصد متعلق به سرمایه‌گذاران غیرایرانی است.

نسخه اولیه «رستاخیز» با انتقادهایی همراه بود، اما پس از آن، نسخه دیگری از فیلم تدوین شد که بسیاری از ایرادات نسخه اولیه را نداشت. خوشبختانه نسخه دوم همانند نسخه اول دچار قاچاق نشد و از اینترنت سر در نیاورد.

حالا پس از گذشت ۹ سال از ساخت «رستاخیز» ـ فیلمی که یک دهه زمان صرف تولید آن شده ـ قرار است این اثر به صورت آنلاین و از طریق تارنمای حلال چنل به نشانی https://www.halalchanel.com اکران شود. این اکران با چهارم شعبان زادروز فرخنده حضرت عباس(ع) همزمان است.

تقی علیقلی زاده تهیه کننده «رستاخیز» با بیان اینکه "حلال چنل" محیطی  کاملا حرفه‌ای و امن از لحاظ قانون کپی رایت است که می تواند بستر مناسبی برای انواع فیلم‌ها، بازی ها ، انیمیشن ، مستند ، آموزشی ، نرم افزار و تمامی محصولات و محتواهای با قابلیت عرضه در فضای مجازی، باشد تا به راحتی بتوانند درآمد غیرریالی نیز داشته باشند . به هرحال این موقعیت، ظرفیتی است که با همت بخش خصوصی راه‌اندازی شده و می‌تواند در اختیار سینمای پرافتخار ایران و مدیران و هنرمندان فعال در عرصه محصولات صوتی و تصویری باشد.

او در پاسخ به اینکه مخاطبان داخلی چگونه می توانند، فیلم را ببیند گفت: در داخل باهدف تقویت ساختارهای موجود ،مذاکره با شرکت های داخلی فعال در زمینه وی او دی برای توزیع همزمان داخلی فیلم"رستاخیز" در حال انجام است که به زودی نتایج آن نیز اعلام می گردد.

فیلم «رستاخیز» از ۱۶ اسفندماه همزمان با تولد حضرت ابوالفضل (ع) به سه زبان عربی، فرانسه، فارسی و ۱۰ زبان رایج دنیا به صورت زیرنویس با تایم دو ساعت در پلت‌فرم‌ حلال چنل ، به آدرس اینترنتی www.halalchanel.comو پلت‌فرم‌های داخلی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا زیدی از ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر خبر داد و گفت: باتوجه‌به بروز مشکلات و آسیب‌های فراوانی که به دلیل ترویج فرهنگ بیگانه در زندگی افراد اتفاق می‌افتد، واحد مشاوره حرم مطهر با استفاده از مشاوران متخصص و دوره‌دیده سبک زندگی اسلامی خدمات مشاوره‌ای رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

 وی اظهار داشت: واحد مشاوره حرم مطهر سال‌ها در حوزه‌های خانواده، ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق، اختلالات تربیتی و…. مشغول به فعالیت است و به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی می‌کند.

 رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه واحد مشاوره حرم مطهر در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ ویژه خواهران و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برادران و خانواده‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: نوبت‌دهی واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت تماس تلفنی با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۵۰ انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت ظرفیت خالی تا هفت روز بعد از تاریخ تماس، نوبت رزرو کنند.

 وی خاطرنشان کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام جنب درب ۲۴ واقع شده است و زائران حرم مطهر می‌توانند با مراجعه حضوری و بدون نوبت قبلی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

 زیدی ادامه داد: عموم زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت می‌توانند به‌صورت فردی و خانوادگی از مشاوره با کارشناسان مجرب و امین حرم مطهر بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی