Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه آلمانی از شانس ستاره ایرانی بایرلورکوزن برای بازی مقابل بایرن مونیخ خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیوان سرمربی بایرلورکوزن روز گذشته در نشست خبری پیش از دیدار با بایرن مونیخ اعلام کرد سردار آزمون ستاره ایرانی اش هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و نمی تواند در ترکیب تیم مقابل بایرن قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «بیلد» آلمان امروز در گزارشی درباره وضعیت آزمون، نوشت: سردار آزمون مهاجم ایرانی در برد خانگی ۳-۰ لورکوزن مقابل آرمینیا بیله‌فلد همچنان روی سکوها حضور داشت. این ایرانی می تواند برای اولین بار در بازی خارج از خانه امروز(شنبه) مقابل بایرن دقایقی به میدان برود.

هرچند سیوان اعلام کرد بازیکن ایرانی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ولی می توان در غیاب پاتریک شیک مهاجم گلزن انتظار داشت آزمون در این بازی دقایقی به میدان برود.

آزمون با قراردادی ۵ و نیم ساله از زنیت راهی بایرلورکوزن شد. ستاره ایرانی به دلیل مصدومیت فرصت بازی برای تیم آلمانی را پیدا نکرده است.

دیدار بایرلورکوزن با بایرن مونیخ امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن لورکوزن تیم فوتبال بایرن مونیخ سردار آزمون تیم فوتبال زنیت بایرن مونیخ مقابل بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت

مهاجم لهستانی سابق بایرن مونیخ می‌گوید رئال مادرید بازی‌هایی را می‌برد که باورتان نمی‌شود

طرفداری | مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد تقابل دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

در جریان دیداری از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم بهترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس را در مرحله یک چهارم‌نهایی حذف کردند و با انگیزه‌های فراوان خودشان را آماده این مسابقه می‌کنند. روبرت لواندوفسکی مهاجم پیشین بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد تقابل حساس این دو تیم صحبت کرده است.

بازی بسیار مهمی برای بایرن مونیخ در مقابل رئال مادرید بعد از یک فصل سخت است. به نظرم این مسابقه از آن دست بازی‌هایی است که هر دو تیم شانس یکسان و 50-50 دارند. هرگز نباید رئال مادرید را دست کم گرفت. آنها بازی‌هایی را می‌برند که باورت نمی‌شود، جایی که هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد. آنها هرگز نمرده‌اند. رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود. آنها در کل زمین به عنوان یک تیم عمل می‌کنند. گاهی اوقات فکر می‌کنی که به برد نزدیک هستی، اما درنهایت (مقابل آنها) نمی‌بری.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!