Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:54:17 GMT

ثبت روزانه کشف تخلفات صنفی و تولیدی در سامانه «سیمبا»

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۳۹۳

ثبت روزانه کشف تخلفات صنفی و تولیدی در سامانه «سیمبا»

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دلق پوش صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نظارت بر بازار، اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح درج قیمت بر روی کالاها اجرایی شده است.

وی به اجرای طرح نظارتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: از ۱۰ اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارت بر بازار با مشارکت دستگاه‌های مربوطه اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه با اشاره به اینکه کشف تخلفات صنفی و تولیدی به صورت روزانه در سامانه «سیمبا» ثبت می‌شود، گفت: با هر گونه تخلف و سو استفاده از فضای بازار نوروزی و اخلاگران بازار برخورد قاطع می‌شود.

وی با بیان اینکه اصناف و کسبه باید همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی همه واحدهای تولید کننده و توزیع کننده الزامی است.

دلق پوش با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را با سمانه تلفنی ۱۲۴ مطرح کنند، ادامه داد: در راستای تعدیل و واقعی کردن قیمت‌ها، حفظ ثبات بازار و شفاف سازی نظام قیمت گذاری با درج قیمت تولید روی کالا نظارت بر بازار نوروز انجام می‌شود.

کد خبر 5438843

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان تخلفات صنفی نظارت بر بازار ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گردشگری شیوع کرونا اردبیل گرد و غبار مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران