Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:56:20 GMT

ساخت هتل برای خانواده شهدا در نجف اشرف

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۵۰۷

ساخت هتل برای خانواده شهدا در نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف گسترش مناسبات میان بنیاد شهید و امور ایثارگران ایران و مؤسسه شهدای عراق و امضای تفاهم‌نامه همکاری بامداد سه‌‌شنبه دهم اسفندماه وارد بغداد شد. وی در سه روز حضورش در عراق به دیدار برخی مسؤولان عراقی رفت.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه این سفر، عازم نجف شد و پس از زیارت بارگاه حضرت علی (ع) با استاندار شهر نجف دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تشکر از استاندار نجف بر ضرورت اقدام مشترک ۲ طرف و فعال‌سازی فعالیت‌های سرمایه‌گذاری از طریق ساخت هتل برای خانواده‌های شهدا تأکید کرد.

در ادامه مجید الوائلی استاندار نجف نیز با تأکید بر اینکه استانداری نجف در بعد اقامتی و علمی با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری می‌کند، از آمادگی استانداری نجف برای تأمین تمامی امکانات لازم برای ارائه به خانواده معظم شهدا و تبادل دیدارهای زیارتی خانواده شهدای ۲ کشور خبر داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از آن، ضمن زیارت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)، با استاندار شهر کربلا دیدار و گفت‌وگو کرد. استاندار کربلا در این دیدار از همکاری‌ها و توسعه روابط ۲ کشور استقبال کرد.

وی در این سفر همچنین به وادی‌السلام مشرف شد و با حضور بر مزار ابومهدی المهندس و شهدایی که در مقابل رژیم بعث به مبارزه پرداختند، برای این شهدا از درگاه الهی علو درجات و مغفرت مسألت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استاندار نجف بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند

 محمد کرمی در سفر به منطقه سیستان در دیدار با خانواده تعدادی از شهدای نیروی انتظامی که در حادثه تروریستی سیب و سوران به فیض شهادت نائل آمدند اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دلجویی از این قشر، روحیه خدمتگذاری را دو چندان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و آسایش امروز خود را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی‌های خانواده‌های آنها هستیم، تصریح کرد: باید از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا در مسیر دفاع از نظام و انقلاب، الگو بگیریم.
️استاندار سیستان وبلوچستان در این دیدار از پروردگار متعال برای خانواده این شهدای والامقام صبر مسئلت کرد و افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم در مسیر رضای الهی گام برداریم.

به گفته معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ماموران انتظامی ۲۱ فروردین امسال در حین انجام ماموریت با اشرار مسلح درگیر که در این درگیری پنج نفر شهید و یک نفر مجروح می‌شود.

علیرضا مرحمتی اظهار کرد: تعدادی از اشرار در منطقه سیب و سوران به یک گشت انتظامی که در حال ماموریت بودند حمله می‌کنند که متاسفانه در این حمله پنج نفر از ماموران انتظامی به شهادت می‌رسند و یک نفر نیز مجروح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش