Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سال‌هاست که پدیده تغییر بیو اقلیم‌ها طبیعی و آب و هوایی، کشور را با تهدیدات متعددی از جمله خشکسالی و کمبود آب روبرو کرده که مشهودترین تاثیرات منفی را بر اقتصاد مناطق روستایی گذاشته است.

اما با این حال شقاوت طبیعت نتوانسته است امید به رحمت الهی را در دل کرمانشاهیان بمیراند و خوشبختانه با کوچکترین الطاف الهی و نزول بارش‌های آسمانی مردم این دیار دست به آسمان برده و شکر خداوند را به‌جای می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطور نمونه پس از بارش‌های پرحجم و مطلوب باران در اسفندماه، مردم مومن روستای شرکان از توابع شهرستان پاوه با با ذبح ۷ راس گوسفند جلوه‌های از بندگی پس از نزول باران رحمت را به نمایش گذاشتند.

مردم متدین این روستای هدف گردشگری استان کرمانشاه با جمع‌آوری مبلغ ۲۲ میلیون تومان و خرید ۷ راس گوسفند  با حضور ماموستا ملاهاشم حکیمی و جمعی از فعالان فرهنگی، اعضای شورا، دهیار، اعضای صندوق توسعه و عمران و مردم روستا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن آیین شکرگزاری و دعا و نیایش جهت بارش نزولات آسمانی با ذبح ۷ راس گوسفند و تقسیم گوشت آن بین مردم روستا و نیازمندان خالق هستی را شکر و سپاس کردند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس ذبح ۷ راس گوسفند روستای شرکان پاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان