Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی خوب بوده و او می‌تواند تجربیاتش را به تیم ملی منتقل کند

بهنام ابوالقاسم پور به انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی امید واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، بهنام ابوالقاسم‌ پور در خصوص انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی به تسنیم گفت:

سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال و حمید استیلی در تیم ملی، مایه خوشحالی برای فوتبال است چرا که افراد با اخلاق فوتبال وارد فدراسیون فوتبال شده‌اند و این اتفاق را باید به فال نیک گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:

این فرصت باید به افراد خوب فوتبال داده می‌شد تا به بخش مدیریت وارد شوند. مردم هم قطعاً از این اتفاق خوشحال هستند و برای آنها قرمز و آبی فرقی ندارد و همین که اسطوره‌های آنها به این عرصه بیایند، اتفاقی خوشایند است. اگر تیم‌های باشگاهی نیز در بخش اجرایی از افراد فوتبالی که سواد کافی، علم مدیریت و تجربه دارند، بهره ببرند، اتفاقات بهتری رخ می‌دهد.

مهاجم پیشین ایران با اشاره به مناسب بودن انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال گفت:

حمید استیلی بازی‌های ملی زیادی دارد، سفرهای بین‌المللی متعددی داشته و می‌تواند تجربیاتش را به تیم ملی انتقال دهد. اتفاق خوبی رخ داده و ان‌شاءالله در فدراسیون فوتبال و در امور اجرایی و اداری، اتفاقات خوبی رخ دهد و از اهالی فوتبال بیشتر بهره ببرند.

ابوالقاسم‌پور درباره نهایی شدن قرارداد مهدی مهدوی‌کیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال که پیش از این بلاتکلیف بود، افزود:

مهدی مهدوی‌کیا نیز جزو اسطوره‌های فوتبال ماست و فدراسیون فوتبال باید از او حمایت کند تا موفق شود. مهدوی‌کیا بازیکنی با تجربه بود و تحصیل‌کرده است. او در آلمان دوره‌های مربیگری را گذراند و اکنون هم مربیان خوبی را از اروپا در کادر خود دارد که می‌توان از علم این مربیان خارجی برای آینده فوتبال‌مان بهره برد.

او در خصوص عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم توسط هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:

با خوب یا بد بودن این تصمیم کاری ندارم، اما نباید با آبروی کسی بازی شود. شاید اقداماتی که صورت گرفت‌، می‌توانست زودتر از اینها رخ بدهد که با آبروی افراد بازی نشود و شاید قشنگ‌تر بود که اکنون هم شفاف‌تر انجام می‌شد. با این حال هیئت رئیسه اقدامی شجاعانه انجام داد که در این خصوص باید آنها را تحسین کرد.

اخبار داغ 

برادر ورزشگاه آزادی در دانشگاه آمریکایی! ترکیب دفاعی فرهاد مجیدی کپی برابر اصل استقلالِ استراماچونی ارلینگ هالند به دنبال خرید خانه ای 6.5 میلیون یورویی در اسپانیا / ادعای رسانه های اسپانیایی کلارنس سیدورف مسلمان شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است

 مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی درباره سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا گفت: سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا ۲+۱ است. براساس نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال ۲۰۲۴، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال ۲۰۲۲ است.

او ادامه داد: بر اساس رنکینگ اعلام شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان سال ۲۰۲۲ که در سایت این کنفدراسیون نیز قابل مشاهده است ایران در جایگاه سوم منطقه غرب قرار دارد و بر همین اساس سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف است. ایران یک نماینده نیز در سطح دوم باشگاه‌های آسیا خواهد داشت. نحوه صعود نمایندگان ایران به این مسابقات قبلاً توسط هیات رییسه فدراسیون فوتبال تعیین شده است.

مدیر مجوز باشگاهی ادامه داد: در نامه AFC که روز ۱۵ می ۲۰۲۳ برای فدراسیون‌ها ارسال شده، ملاک انتخاب باشگاه‌ها را در لیگ نخبگان در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است. با مراجعه در سایت AFC رنکنیگ کشور‌های عربستان با ۹۳ امتیاز، ژاپن ۹۱ امتیاز، کره جنوبی با ۸۸ امتیاز، قطر با ۷۵ امتیاز، ایران ۷۲ امتیاز و امارات ۶۴ امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت: متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا که در ۲۰۲۳ به دست آورده اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از شهریور ۱۴۰۴ آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافت احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد